2013年12月7日 星期六

二遊。香港科技大學

畢業於科大嘅我AND虎爸

間唔時都會帶野人返科大逛逛

科大呢個地方都幾適合帶小朋友去架

有大大草地野餐

又有標準足球場踢下波、做下運動

近期都帶野人去左兩次科大

一次約左我嘅U-BUDDIES,另一次就係虎爸嘅U-BUDDIES

(P.S.我同虎爸係同系,不過唔同年代:P)

雖然返左咁多次科大,但我都係第一次喺呢個草地野餐
又有得野餐,野人最讚

而GORGOR當日都好HYPER!!!!

我地一班U-BUDDIES都開始有自己嘅下一代

野人之所以咁鍾意野餐

因為有得盡情食&盡情玩!!!!

又想吹到個肺都出埋黎!!!


其實要吹得好,真係要用"陰"力呀,仔~~~哈哈~~~

野人帶唒自己近期至愛黎玩......






BB也試玩:)好快可以同野人哥哥飛咁快玩喇~~~

當日草地有人開OUTDOOR BDAY PARTY呀!!!

仲要有淘寶版MICKEY MOUSE,WAKAKAKAKA

我年年都好想同野人搞OUTDOOR PARTY架

奈何佢地生日正值雨季,所以我諗都唔敢諗-_-

野人而家3歲半,我已經成日灌輸佢地"BE A GENTLEMAN"

要幫女孩子拎野,咁我就可以輕鬆D啦~~~~WAKAKAKA

野餐後記 :

當日我地剛離開科大,就開始落雨,真係SUPER LUCKY!

野餐後兩星期,我地一家又去科大

呢一次唔係野餐,而係健康運動日

但係我就絕對唔健康,帶病上陣,個樣殘到呢......

從呢張相可以反映到,我同虎爸嘅朋友堆中

NEXT GENERATION以男孩子居多

就算唔係野餐,野人都係要有TEA-TIME

如果大家細心留意

野人好多生活照,隻手都係拎住SNACK呀!!呵呵~~~

沒有留言:

張貼留言