2016年1月17日 星期日

野人婆婆家渡假

2016年只係嚟咗幾日。。。

喺虎家工作咗5年半嘅玉豆姐姐突然請辭!!!!

冇咗姐姐,我同虎爸就輪住放假睇野人

由於個人比較懶,加上我「當值」嘅日子通常喺週末前

所以接野人放學後,我就會帶野人去媽子屋企暫住1、2天

咁就可以唔使煮飯得嚟,野人又有住家飯食,住家湯飲 :P


當然唔係餐餐要媽子煮啦,同一老兩嫩去食佢地鍾意嘅SUSHI、飲茶


由於唔係放暑假咁真正FREE

所以喺野人婆婆家渡假之餘,都不忘要做「正經事」:P

以前我細個每逢長假期都好鍾意去自己婆婆屋企住

因為婆婆總係會預備好多嘢食,務求令我個口冇時停

我諗野人宜家同我以前嘅諗法都相類似 :P

二十多年前嘅我,經常到婆婆家留宿

令我充滿住好多快樂、令人回味嘅童年回憶

希望二十多年後嘅野人,都因著婆婆家留宿呢個經歷

擁有好多快樂難忘嘅回憶 :)


沒有留言:

張貼留言