2012年7月6日 星期五

"捕"太陽。遊公園

自從野人識行識走之後

我覺得自己做左太陽個Big Big FAN

每逢星期六、日,我都要留意住個太陽有冇出沒?同0係邊度出沒?

呢排0既天氣,真係非常乞衣----->星期一至五爆好天,星期六日就落雨!!!!!!!!

搞到我對太陽0既出沒更加緊張!!!!!!!!!!!

好似早幾個星期有個星期日,我見佐敦谷0個邊冇雨,就即刻帶住野人殺入去玩下

究竟你兩個係爬滑梯定sir滑梯???!!!









做乜show個"告狀咀",後面個哥哥咁大個,梗係可以玩0個個啦~~~


泡泡槍,長期都帶備一定冇死

因為野人次次見到都好興奮

哥哥已經掌握到點用喇,以後就靠你自己喇~~呵呵~~~


玩玩下,黑唒天,想落雨,要閃

點知返到將軍澳又冇落雨喎

所以又帶左佢地去另一個公園繼續玩~~~~

(我務求要用唒佢地0既energy,等佢地訓個爽覺!!!!!!)

落完雨,所有野都濕唒,但佢地堅持要sir滑梯,冇眼睇~.~


sir完,個pat pat濕唒,露出滿足0既樣子......


好地地有個樓梯俾你行,係要扮艱辛咁爬上去~.~


正當我以為佢地0既精力已經消耗得99十十,可以返歸眠一眠之際

佢地0既行為簡直將我0既美夢打到去谷底!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言