2012年7月13日 星期五

禱告

近來野人培養左一個我認為一生受用0既習慣 ----> 禱告

雖然成功率大約得50%,即係有時唔肯祈禱,有時冇講"AMEN"

但係佢地0係肯祈禱0既情況下,成個過程都會好安靜

EVEN佢地祈禱前都仍然在大叫大嚷,但係一開始祈禱,佢地就會安靜,直至"AMEN"

真係從我兒子身上,深深咁體會到咩叫"主內0既平安",哈哈


其實野人呢個習慣,我真係要好多謝好多謝好多謝我媽子

(都唔知要講幾多個多謝,先充分表達到我內心0既感激!!!!!)

係呀,我媽子信主了,唔再拜"黃大仙"喇~~~~~感謝主~~~~~~哈哈~~~~~~~~~

媽子信主呢件事,真係既慚愧又感激

先講感激,感激我表弟帶我媽子返教會,走上這永生盼望0既道路

慚愧0既係,信主咁多年0既我,印象中好似只係帶過我媽返教會一次

不過呢件事令我諗起"傳道書"一段經文︰















































3:1  凡 事 都 有 定 期 、 天 下 萬 務 都 有 定 時 .
3:2  生 有 時 、 死 有 時 . 栽 種 有 時 、 拔 出 所 栽 種 的 、 也 有 時 .
3:3  殺 戮 有 時 、 醫 治 有 時 . 拆 毀 有 時 、 建 造 有 時 .
3:4  哭 有 時 、 笑 有 時 . 哀 慟 有 時 、 跳 舞 有 時 .
3:5  拋 擲 石 頭 有 時 、 堆 聚 石 頭 有 時 . 懷 抱 有 時 、 不 懷 抱 有 時 .
3:6  尋 找 有 時 、 失 落 有 時 . 保 守 有 時 、 捨 棄 有 時 .
3:7  撕 裂 有 時 、 縫 補 有 時 . 靜 默 有 時 、 言 語 有 時 .
3:8  喜 愛 有 時 、 恨 惡 有 時 . 爭 戰 有 時 、 和 好 有 時 。
3:9  這 樣 看 來 、 作 事 的 人 在 他 的 勞 碌 上 有 甚 麼 益 處 呢 。
3:10  我 見   神 叫 世 人 勞 苦 、 使 他 們 在 其 中 受 經 練 。
3:11    神 造 萬 物 、 各 按 其 時 成 為 美 好 . 又 將 永 生 安 置 在 世 人 心 裡 . 然 而   神 從 始 至 終 的 作 為 、 人 不 能 參 透 。

各位,神會為你預備的,請不要逃避聖靈感動你心靈的每一刻呀~~~~~~~耶穌愛你~~~~~


1 則留言:

  1. 感謝神的恩典.為你,為你家人,為你的兩個兒子,為你的父母感恩。
    這十多年來,為著你父母和叔叔嬸嬸信主,從沒有停止過禱告.雖然你只提到母親,而沒有提到父親,但確信我們所相信的神,是聽禱告的神,就如你所引用傳道書的章節,神是有祂自己的時間,祂按著祂自己時間去成就祂自己的旨意,在乎的,只是我們的信心,和是否有恆久不住的禱告,而不是自己的智慧和能力。
    願與你一起為著你父,叔叔嬸嬸信主同心禱告!
    Uncle Eric

    回覆刪除