2012年7月27日 星期五

久休復.......灘

自從野人前排病左,都有大半個月冇去沙灘lu......

今次約埋姨媽、姨丈一齊去我地主場------>清2灘~~~~~哈哈~~~~

終於可以show下我大愛0既新沙灘蓆>>>>


姨媽帶左我0既至愛"西瓜"黎俾我食.......

點知2隻野人0係我仲鋪緊蓆、拎緊佢地D玩具、幫佢地搽緊防曬0個時,已經食左大半盒!!!!!!!

狂吉!!!!!!!狂吉!!!!!!!!!!!最後我好似食左兩粒西瓜咁大把~.~冇良心0既野人,你對我真係好.........


有西瓜食即刻同姨丈FRIEND左~~~~~~現實怪........

我諗細佬好開心,因為咁耐冇去沙灘,睇佢笑咪咪就知~~~~

仲要肯理我,叫佢訓0係張沙灘蓆,佢就訓,平時肯定答我"NO!"哈哈~~~~~

今次可算佢地沙灘美食之旅,因為食西瓜之外,又食薯片

哥哥又唔知咩事喇,上次就90%唔肯落地,今次真係100%唔肯!!!!!!!!連食塊薯片都要坐0係我身上食!!!!!!!!!!

請留意佢對腳!!!!!!!!咁都要踩0係我個身度............

再要食埋雪糕,開心屎佢地

5點幾閃人,因為仲要趕下場,走0個時真係超好彩!!!!!!

我地只係離開左半個鐘都冇,已經風雲色變,好似個風要打到黎喇!!!!!!!!

夜晚去左班長屋企,因為佢就快生喇,要去見下佢個巨肚樣~~~嘻嘻~~~

去人地屋企,一定要帶定D野娛樂下我2個仔

不過因為太趕,今次乜都冇帶!!!!!!!

唯有睇下D CARS TRAILER頂下先,一樣睇得咁專心喎~~~~哈哈~~~

又食小虎哥至愛0既PIZZA(好彩唔係PIZZA HUT.....)

亞仔對D炸雞好期待,要聞左先~~~~(P.S.呢間D炸雞真係幾好食~~~~GOOD!!!!!!!)

原來豬都係PIZZA達人,仲要係PIZZA HUT粉絲!!!!!!MY GOD!!!!!

P.S. 兩個PIZZA達人已經相約左下星期一齊去食PIZZA HUT!!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言