2012年7月31日 星期二

玩@家

連續兩個星期陪野人玩得太盡........興,體力相當透支

所以一早就決定咗無論今個周末有幾好天,都一定留0係屋企!!!!!

加上星期日要去遊行,之前唔適宜太操勞,需要儲充夠0既體力......嘻嘻~~~~~

當然我自己就一定最想hea0係屋企乜都唔做啦<------我0既嗜好!!!!!哈哈~~~

但係野人始終係小朋友嘛,都唔可以好似我咁,留0係屋企齋"hea"

所以都要諗定小小活動+小小娛樂俾佢地

FIRST OF ALL ------> 玩小水池

上年哥哥企喺池邊好耐先敢玩

今年兩個野人都零warm up,一叫佢地出露台已經自己玩~~~~~~

好鍾意呢張相,因為好反映到佢地0既性格

哥哥會理細佬,但係細佬成日都唔理哥哥 (弟弟,其實我覺得哥哥好鍚你~~~哈哈)

野人真係好鍾意玩水,玩得好投入、激動!!!!!!!!

而家個池已經好迫,下一個夏天,呢個池應該要退役了........

SECOND -------> 整麵包

雖然只係用麵包機,但係就俾我深深咁體會到小朋友0既好奇心!!!!!!

我只係0係佢地面前打隻蛋,佢地已經用兩眼發光0既眼神望住隻蛋被打散,覺得好神奇咁!!!!!

哈哈~~~牛屎仔2名!!!!!

所以真係應該放手俾小朋友試多D野,千奇唔好怕佢地搞到好DIRTY

因為DIRTY一定會,呢個係必經階段!!!!!!!!
 


呢個就係完成品喇~~~~~~屋企有陣麵包出爐味真係好正!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

THIRD ------> PLAY DOUGH

我一直都覺得,如果小朋友玩泥膠,係要KEEP住睇實佢地,玩完唔可以放隻手入口..........

因為"泥膠"係對小朋友唔安全0既玩具 (可能係職業病,哈哈~~~~)

玩完係要即刻洗手!!!!!!!!

但係對於野人咁0既年紀,要佢地玩完即洗手+洗手前唔掂任何野係好好好難架!!!!!

所以為安全計,之前0係BLOG見人地整麵粉糰俾小朋友玩

今次我都嘗試整俾野人玩下


結果野人係3分鐘熱度,玩一陣就唔玩喇!!!!!!!!始終可能呢D靜態野唔係咁0岩佢地.........

不過我會再試俾佢地玩架~~~~~哈哈~~~~~


沒有留言:

張貼留言