2012年7月5日 星期四

十周年の行

小虎0係大約一年前已經同我講過"我唔會同你2個去旅行架,因為我唔捨得2個仔"

我......絕對認同架!!!!!!!

因為唔捨得而又想去旅行,其實得2個方法:

1) 帶埋個小孩去

2) 大家一齊唔好去

0個D去完返黎,又話原來真係好唔捨得個仔/女0既父母

我覺得真係好矛盾、荒謬, 因為

1) 自己咁大個人可以決定去定唔去丫,應該冇人會迫你一定要去旅行掛.......

2) 唔係自己捨唔捨得個仔/女,都要去完個旅行先知架?!

而我....................當然係絕對捨得啦~~~~~~如果唔係都唔會去~~~~~哈哈哈哈~~~~


今次十周年の行@台北

由執個喼0個刻開始,已經感覺到
"好耐都冇試過咁爽!!!!!!!!"

1) 唔使執埋兩個仔0既野------>爽!!!

2) 唔使去到邊都要拎住兩個仔0既野-------->爽!!!!!

3) 鍾意食乜就食,去邊就去------->爽!!!!!!!!

4) 攰到死,返到酒店即刻可以hea0係度,乜都唔使理--------->超爽!!!!!!!!!

仲有太多爽野,不能盡錄(我諗湊過小孩去旅行0既人,絕對明白我講緊乜~~~~哈哈)


10周年,我地咁就識左10年,咁就老左10年!!!!!!!呵呵~~~~

好高興,人生重要0個幾個時刻 - 大學畢業、結婚、生小孩,都有你們見證著

很喜歡與你們一起,感覺真的很自然、舒服~~~~~

很享受與你們一起,享受你們帶給我的歡樂~~~~~(m mu c m mu<<<<<<笑屎我!!!!!wakakaka)

我想我們還有很多很多的10年.........

整個旅程,就是沒有行程中又有一些行程

很隨意,這就是我們~~~~~






沒有留言:

張貼留言