2012年7月25日 星期三

Hello Kitty Summer Event





由於我都算係半個KITTY粉絲,所以POON POON每年都會俾飛我入去試玩~~~~

數數手指,今年已經係第四年入場玩,但係帶埋亞仔黎都係第一次






DRESS UP左個"間條母子裝"入場玩 (其實我都幾鍾意間條,所以無論野人同我都好多一條條衫,嘻嘻)



邀請埋ALEX一家0黎玩,唔使多謝我,我都係借花敬佛0即~~~呵呵~~~~

ALEX個女真係好得意,我見一次就要講一次:真係好得意呀!!!!!!!!!


亞姐都係半個KITTY粉絲,同姐夫一齊黎玩




 呢張相,我真係覺得自己好矮!!!!!好似成個家族我係至矮0個個,希望野人0既高度唔好遺傳左我!!!!!!!!



其實今年個主題,我最鍾意!!!!可能我鍾意今年KITTY個造型,好靚呀!!!!!!!!



場內0既佈置,我都覺得係咁多年之中最靚!!!!!!!!特別係個XO水池!!!!!!






 
 其實帶埋野人黎即係 = 我乜都冇得玩!!!!!!

因為全程都要昅實佢地......





冇得玩,都要影張全家幅,不過張相朦到........冇眼睇~.~



都係買番張官方全家幅穩陣好多!!!!!!!雖然個人細粒D.........



完場梗係要同贊助人POON POON影番張合照啦




後記:

原來,我地去玩0個日俾TVB個財經透視影到呀!!!!!!!!!!

小虎俾人影到好興奮呀!!!!!!!!興奮到要用個電話影低.......哈哈哈哈:P





沒有留言:

張貼留言