2011年5月15日 星期日

MY First MOTHER'S DAY

上年母親節,MM仲喺肚入面

今年母親節,兩隻野已經坐喺Feast陪我食tea buffet!!!!!!!So Amazing!!!!!!!

黎呢度嘅唯一原因,係覺得張High Chair好得~~~HaHa

呢排佢地好鍾意用手指我個咀!!!!!!我覺得好sweet呢~~~~~~

P.S.臨走時,有個大肚媽媽問「嗰兩個係咪你個仔?Twins????」

我「係呀」

大肚媽「我個肚都係Twins,想問你點樣咁快修到身??????」

我心諗「講真,我生完之後,都有差唔多一年冇做過運動!!!!!!我都唔知自己點解會修到身?!哈哈!!!!!!」



沒有留言:

張貼留言