2015年4月6日 星期一

DAY DAY BBQ!!!

虎爸對燒烤之熱愛真係愈見強烈!!!!!

明知野人同學仔有個BBQ BDAY PARTY

都要在PARTY前一日,加燒一場!!!!真係熱氣C我!!!

又係求其事旦喺西貢路邊搵個位燒。。。




今次個燒烤位,有個小山丘

野人由一開始燒烤,就不斷想上去玩。。。



玩了大約20分鐘,發覺我自己對腳愈來愈痕

我平常一點都不惹蚊!!!!!但細看之下。。。

原來已經有1X個蚊瘌!!!!!OMG!!!!!

應該係好日都唔會有人上去,全部都係餓蚊,先會咬我!!!!!

蚊瘌印係好難退呀!!!!!!我唔要樣衰腿呀!!!!!

即叫野人離開!!!!返去原來位置玩。。。


緊接第二天的BBQ BDAY PARTY,地點在市區,唔會有蚊 :)

這是消防員的員工同樂會

除BBQ場地外,還有公園設施,非常好!!!










明明是同學仔生日,但野人都有禮物收

(聽聞係差不多4個月前的聖誕禮物,真係有心,多謝多謝 :P)

即收即睇。。。有冇咁恐龍控上身?!?!?!?!

孖DAY BBQ完結。

要休息一排唔再BBQ!!!!!

沒有留言:

張貼留言