2015年6月2日 星期二

巴屎閉生日之旅 – DAY 4 (台北市立動物園 + 101)

熱愛"西門町"文化嘅小虎爸 (貪一落樓下有嘢食買-__-)

堅持一定要住西門站

所以我地選擇咗新新地嘅WESTGATE HOTEL (永安棧)

酒店位置非常方便,西門站一出,5分鐘之內一定到!!

早餐區亦好舒適


野人每次去旅行,朝朝食一大碗穀物早餐 (平時喺屋企又唔見食咁多!!)

又要講6歲以下小孩去台北真係好抵

因為酒店早餐,6歲以下免費 XD

既然住西門町,我日日都去支持我愛嘅"阿宗麵線":)


DAY 4行程。。。台北市立動物園

捷運站巧遇另一對孖人同學仔,好巧合呀!!!!!!

佢地唔係去動物園,去貓空纜車

所以一齊去到動物園站就"SAYONARA"


一入動物園有間McD,好奇怪嘅麥叔叔+神偷

由於太陽實在太猛烈,研究好地圖想睇咩先出發:P

香港冇動物園,所以我都鼓勵野人趁機多睇唔同動物

如果唔係,動物只靠睇書,唔夠真實










呢堆菜多到。。。感覺食極都食唔完:P

而且好似一食完,就會有職員再加菜

「南方食火雞」,個名好怪:P

動物園裡到處都係知識

所謂「讀萬卷書,不如行萬里路」





弟弟嘅臭覺一向都似我,"靈敏+醃尖"

嫌棄隻駱駝好臭-____-



本人由細到而家都極怕動物,野人後面架火車車底

其實有好多野雞,所以我只適宜遠觀。。。

雖然動物園可以有機會睇好多唔同動物

但係見到獅子在動物園「玩波」

實在有違常態。。。好可悲。。。心情好矛盾。。。


天氣確實熱溶我地,坐架車去室內館休息下:)



呢個室內館部份位置有點似香港嘅科學館/博物館

因為有D冷知識玩意玩下。。。

企鵝館外扮企鵝



有塊鏡,以為多幾隻企鵝

其實來來去去得3隻XD


除室內館外,另一野人最愛消暑方法。。。



野人今次台北之旅,開始無咁憎影相

可能佢地終於明白/體會,唔影低,將來就冇機會睇番
(我氹佢地影相時,經常咁講:P)







此相亮點,有冇人見到???

開估: 後面有個人嚇緊雀-___-


最後睇埋熊貓館 + 紀念品店就走人

每次睇熊貓,每次都覺得係「人扮」哈哈哈哈



紀念品店有好多野人至愛「恐龍」

離開動物園,見時間尚早,打算去坐「貓空」

點知雷暴警告,暫定服務@@

唔緊要,同野人去旅行,行程好FLEXIBLE

見佢地想睇台北101,就AdHoc去101睇睇



如果唔係同野人,我諗我同虎爸都唔會上去101觀景台:P



又要講好抵喇,野人又FREE OF CHARGE!!!!! (身高115CM以下免費)






觀景台在89樓,所以仲未到101最高點

話咁快,已去到巴屎閉之旅最後一晚

整個行程,都冇乜食過特別嘢+買嘢

因為野人日日都玩到冇乜電,唔敢再周圍覓食

咁啱食番唒台灣馳名,而香港都已經有嘅食店:P





最後一日,一個上午時間,估下會帶野人去邊???

沒有留言:

張貼留言