2011年10月23日 星期日

生日大滿足

記得上年生日係要同MM去打針呀!!!!!!所以都冇乜點慶祝,只係同小虎食左餐"秋田燒"

今年終於可以搵埋亞仔陪我慶祝!!!!!YEAH!!!!!!

一早就去左我想食好耐0既"炸蛋麵"!!好開心!!

雖然並唔係我最想食0個種,但係都好滿足

正如我今年個生日願望咁,要好似呢個"炸蛋麵"咁,簡簡單單已經係最幸福~~~~~


之後就陪左亞仔去試下佢地架"新車" (係咁架喇,做左亞媽,自己生日都係要娛樂亞仔0既~~~哈~~~)


返屋企,同亞仔吹我個生日蛋糕~~~~~


吃完蛋糕,就撇低亞仔過下二人世界

虎哥陪完我去文華HIGH TEA,再去食埋我0既至愛生蠔,YEAH!生日大滿足!!!!!!


沒有留言:

張貼留言