2011年10月15日 星期六

姐姐回鄉

工人姐姐黎左年幾,終於都放假回鄉2個星期喇

我同小虎各人放一個星期假陪仔...........

呢段時間未開始之前,真係諗起都覺得心寒........真係DARK AGE架!!!!!!!!!

但.....諗深一層.....都係多左好多親子時間0既~~~~

一家人飲下茶~~~





帶兩隻野去club house玩下~~~~




呢段時間,每逢我負責睇仔0既日子,我媽子都會一齊坐陣~~~~


適逢呢段時間,有一日係我舊歷生日(我亞媽remind我),可以三代同堂慶祝!!!!!




姐姐回鄉期間,發生左一件對我同小虎都好驚慄0既小插曲

就係突然有一日收到姐姐0係印尼0既電話,內容係佢問候mm好唔好

但電話講左2句就斷左線,之後一路都再冇音訊!!!!!!!!

我好驚姐姐唔返黎香港囉!!!!!!因為實在有太多案例都係咁喇!!!!!!!!!!

好彩,最後都有驚無險.........仲食到姐姐0係印尼帶返黎冇芒果味0既芒果~~~~哈哈~~~~~

沒有留言:

張貼留言