2012年4月16日 星期一

第二階段PLAYGROUP




新年過後,MM又開始返新一個PLAYGROUP喇

今次呢個,我覺得學D野已經冇咁BB

即係上次0個個好多都係D父母捉住小朋友跳下、玩下咁

今次就好似多左D身體技能0既訓練

1) LOOK BALL













2) 捐LONE


3) 跳TRAMPOLINE


但係哥哥真係太唔鍾意D唔實在0既野

+太鍾意食茶點時間喇

人地個個玩TRAMPOLINE0個時,佢自己拎好唒櫈、坐好等食茶點!!!!!!

4) 畫畫



而家MM差唔多23個月大喇

我覺得佢地真係大個左好多,真係唔知係返PLAYGROUP定係自自然都會成長



不過有一樣野我係好肯定

今次PLAYGROUP個老師好有愛心,教得好好

除左我自己鍾意佢之外,我諗2個仔都好鍾意呢個老師~~~~


沒有留言:

張貼留言