2012年4月6日 星期五

PLAYHOUSE

復活節假期第一日,6點幾起左身同野人玩!!!!!!!!!!!!!!CRAZY!!!!!!!

唔好天,唯有帶佢地去D室內地方玩

去左MEGABOX PLAYHOUSE!

玩之前,補充能量,飲個茶先~~~~


可能唔好天+公眾假期,超多人等囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我諗大約等左1個鐘,先有位入去玩!!!!!!!(早知飲茶之前等左先......)

MM玩得好開心呀!!!!!!GOOD!!!!!



玩完之後,野人勁攰,極速訓左!!!!!!!!

成個人0係車搬上屋企都唔醒!!!!仲要訓埋一舊咁

令我諗起以前照4D0個時,佢地0係肚內0既情況!哈哈~~~~



同佢地玩完,我都知自己好攰架喇 (所以都話早生好,因為再過多幾年,真係冇力玩)

但我冇諗過自己兩隻腳都瘀唒囉!!!!!我真係玩得太投入喇................

沒有留言:

張貼留言