2014年6月11日 星期三

Being One-Day Full Time Mom

話說學校K3畢業禮。。。

野人有兩日假放,其中一日我就做左1-DAY FULL TIME MOM

朝早同佢地玩下STICKER GAME


下晝出去食個LUNCH (無飯主婦是也,嘻嘻)

LUNCH後去放下電 & 陪我買家品

好鍾意同呢個階段嘅野人行街


有傾有講,我好似多左兩個男朋友仔 :)

叫野人幫我買地布,佢地好認真咁揀,好好笑!!!!

悠閒 & 冇乜特別嘢做嘅一日,感覺好好 :)

間唔時有一日做FTM,我都好ENJOY

但。。。TO BE HONEST。。。

如果日日做FTM,自問真係冇咁叻、冇咁好耐性

我都比較鍾意同野人KEEP住而家呢個咁INTENSIVE玩嘅關係 :P

FTM唔易做

所以真係十分極之佩服身邊做FTM嘅朋友仔!!!!!!!
 

沒有留言:

張貼留言