2014年6月28日 星期六

遲來的沙灘樂

唔係週末唔好天

就係好天嘅週末好忙/不在香港

搞到遲遲都未去到沙灘玩!!!!!

其實諗諗下,我同虎爸呢類Working Parents

一年最多都只可以帶小朋友去3、4次沙灘玩!!!!!!

皇天不負有心人

終於等到6月尾。。。

可以唧到一個星期六上晝快閃沙灘
(下晝要去家長日,又唔係Whole Day得閒-__-)

一年冇去沙灘,GORGOR又再次討厭熱喇喇嘅沙!!!!!

不過總算長大咗,Warm-up時間都縮短咗好多

好快已經Join返DIDI一齊玩 :)


貪玩得嚟又要喊嘅DIDI。。。

我已經唔記得個兜入面有咩令到GORGOR出左個好奇樣,嘻嘻

GORGOR拎住石頭嘅計謀樣

原來C要放去我手揸個細兜仔裡面-__-

呢張相,如果唔係野人後面有人

我會以為佢地流落荒島好多日,終於等到有隻船經過救佢地

今次帶咗防水相機去沙灘

影咗好多相,好HAPPY


而且影到野人好多騎尼樣,笑C我!!!!

雖然朝早食完早餐就去沙灘

雖然我地LUNCH前都會離開沙灘

但帶得野人,無論任何時間任何地點

都要帶少少嘢食俾呢兩位黑洞人!!!
 
 
 
 

由於我地係快閃沙灘,食飽飽,再嘆一陣都要閃

試過今次晨咁早去沙灘

我發覺我一試愛上

因為朝早人&車都冇咁多、陽光冇下晝咁猛

而且去完玩都好似仲有一整日用,感覺好良好 :)


沒有留言:

張貼留言