2014年11月1日 星期六

秋の選(二) : 行山樂 - 北潭涌、萬宜水庫

如果跟我自小認識的朋友仔,一定知我係"唔行山人士"

當然啦,我又怕草、又怕蛇蟲鼠蟻,點行到山呀?!?!?!

但另一方面,我又覺得行山是好事

好想介紹這個健康活動給野人

所以呢。。。為了野人,我可以去到好盡!!!

三十年唔行山都可以去行,哈哈哈哈!!!!

停車場旁邊,小食亭前方的階梯

我記得是小學年代秋季大旅行影大合照的地方

我都要跟野人來一張"大合照"懷緬一下:)


今次我們行山路線是"北潭涌自然教育徑"




我和弟弟做的無聊行為,哥哥偶爾會加入

但當哥哥唔加入,他就會鄙視我們,哈哈哈哈

自從野人去過濕地公園,發現彈塗魚居住的淺水區好臭

以後他們每逢見到淺水地方,都會話"好臭呀!!!!!!!"-__-




行山真是很好的(對野人)

可以呼吸新鮮空氣,又可以親親大自然

起碼親眼見香蕉是從樹種出來、未熟蕉是青BB色。。。



不過這個行山活動,我們只持續了半個小時

因為野人話好攰。。。@@真係要多點去行行鍛鍊腳力

但其實最重要並唔係因為攰

而係佢地個心一直都掛住最初路經的公園 -___-


SEE?!?! 攰點會玩得如此起勁!!!!


早前見朋友行山去萬宜水庫,風景超美!!!!!!

自問就冇能力行去,所以去遊客中心問問可行的其他途徑


原來搭的士可以去到!!!!!GOOD

我們選定目的地是萬宜水庫的東壩

車程約30分鐘,車資約80元

搭的沿路見到好多牛,野人睇到好興奮,哈哈哈哈

一落車,風景真是超美!!!!!!果然不枉此行!!!!!!




以下相片有虎爸三父子,找到他們嗎???嘩哈哈哈

在東壩上,狂拍照 (因為唔知幾時會再去:P)








這裡風景應該評價很高,因為哥哥後方有人拍婚紗照

話說我們就是衝這段路落去堤壩

意即我們一定要走回這段回頭路。。。

段路長到。。。哥哥自備"望遠鏡"遠眺,哈哈哈哈



幸好,野人可以在這段路模疑飛機起飛

所以很快就走完一大半路程




只是中途小休後,要我出盡力打氣才能走完整個路程





原來從東壩返回北潭涌要3小時!!!
(我估都要急步兼不停步才能3小時完成!!!!)


完成一大段斜路,野人當然要補充體力





萬宜水庫日落景,讚!!!!!!!

但原來,根據回程的士司機建議

日落應在西壩看更美,去東壩應該看日出

好啦,下次有機會再去


返回起點北潭涌小士多,要食一支橙汁冰冰才完滿 :)

野人手指指我條雪條,唔係佢地仲有少少咳

一定一齊食啦:P


溫馨小提示 :

要搭的士由東壩返回北潭涌,最好可以預約的士

因為大家見我身後的那堆人,全部都是在等的士呀!!@@


沒有留言:

張貼留言