2014年11月2日 星期日

新界西。薑醋。輕鐵遊

我的好友兼超錫野人的潘EE,10月誕下了"鄭大少"

就在大少差不多一個月大時

終於有機會帶野人去探探潘EE+小BB :)

每一次再手抱初生BB,我想我跟虎爸都是百般滋味在心頭

探朋友+探BB當然是重點,但食薑醋都好重要!!!! :P

真係好唔明自己點解生完BB後,愛上了薑醋。。。



潘EE好耐都冇同兩隻嘢陪讀了。。。

野人近期無原因地迷上恐龍。。。

就憑以下4張相,就知將來要3個人仔合作影相會超難!!!!!




鄭大少,跟媽媽一樣,超大眼睛!!!!!!

BB生長速度驚人,下次見面,樣子已經會長得很不一樣 :)

大少在爸爸懷中"努力"看電視,嘩哈哈哈

野人最愛整蠱寶EE,而且一次比一次嚴重

真係唔識死,寶EE最介意就係影唔到一張靚相!!!!!哈哈哈哈



自從唔知幾時俾野人見過輕鐵

兩隻嘢每次見到輕鐵都好想搭

今次終於就到時間俾野人"遊輕鐵河"

我這個在屯門長大的人,輕鐵對我來說一點也不陌生

但對於少去新界西的朋友仔來說,例如虎爸

真係會對輕鐵這種交通工具充滿疑問

最普遍的問題就是 : "點俾錢???"

其實就有兩個選擇

1) 於售票機購票
2) 用8達通在入站機拍卡


落車時,再在出站機拍卡,以完成整個搭輕鐵程序


但由於輕鐵站的設計是異常"開揚"

所以這個入站/出站答案通常會引起另一個問題

"咁點會有人俾錢呀???"

我並唔想在這裡詳述職員會神秘查票之類之類的情況

反正就是新界西以外人士對輕鐵就是充滿奇怪之情 :P

野人如願以償,當然興奮到啞口無言,哈哈哈哈




搭了一段時間後,野人終於放鬆自己,開始互相交流


每年,我都會略略制定一個野人TO-DO-LIST

搭輕鐵後,又可以為TO-DO-LIST剔除一項,GOOD!!!!


2 則留言:

  1. 見到野人咁開心. 我要帶個仔去搭丁丁先得

    回覆刪除
    回覆
    1. 男生都離不開鍾情車之類的物品:P
      所以你亞仔搭丁丁一定超開心!!

      刪除