2015年2月12日 星期四

靈糧花市 2015 + 快閃迪士尼

好幸運,第3年有機會同野人一齊"靈糧花市"

每年靈糧花市義工家長位係非常搶手呀!!!!!

所以真係好。幸。運!!!!!


今年好幸運抽中之餘,仲要被安排去到恨咗兩年的美食街幫手

我的檔口,做一晝點心亞姐,賣"蝦蛟燒賣",超開心
(知道做美食街後,一直好擔心要我煎年糕、蘿蔔糕,我唔識架!!!!!


今年感覺比以往兩年少人

唔知關唔關因為近期流感高峰期

家長唔俾小朋友返學,所以人數少了

不過熱鬧氣氛不減


仍然有小朋友的婆婆嫲嫲戴歌戴舞。。。

老師精彩演出。。。


又有去年專業舞獅義工爸爸坐陣。。。

再加家教會家長載歌載舞。。。

除了精彩表演,我估小朋友更期待行花市

睇野人笑得咁HAPPY就知



野人今年K2,未需要被安排照顧K1學弟妹

老師"批准"佢地兩個同一組,所以特別HAPPY :)



 
家長義工寫的揮春,好靚的字!!!!

POPCORN,長期受歡迎檔口




我個"蝦蛟燒賣"檔都唔弱,"賣"得好快!!!!

我要摩打手應付,哈哈哈哈


看檔之餘,每個義工家長都有少少時間搵自己仔女聚聚,影影相

呢樣都應該係令咁多父母想成為義工家長嘅首要原因!!哈哈

我要搵野人,一定係美食街啦!!!!

過去兩年,野人都只係掛住食,冇玩過自由玩樂街就夠鐘!!

終於在茫茫人海的棉花糖檔搵到兩隻小鬼

哥哥:『咦?!媽咪,你嚟咗呀?』

我:『做咩唔搵我食蝦蛟燒賣?』

弟弟:『我食埋其他嘢再去搵你』

其實蝦蛟燒賣都係嘢食喎@@

不過我都好樂於野人唔會只係痴住我個檔口:P

兩下子吃完COTTON CANDY,再去覓食


玩過兩年花市果然唔同,行程非常純熟



今年可能大個仔咗,食嘢都食得快咗

兩隻小鬼終於有時間去玩下



玩乜都交足戲,齋睇佢個樣,以為18樓咁高SIR落嚟咁刺激


靈糧花市玩得咁高興,開心唔好停

下晝快閃新春迪士尼

其實思前想後咗好耐新年前入唔入PARK

因為過去兩年都有去

但去完都有其中一個野人病

今年真係唔想年三十晚零晨再喺醫院過

不過唔去又真係無時間去新春版+情人節版迪士尼

心情極度矛盾下,唯有快閃兼做足衛生措施!!!!!哈哈哈哈








由於快閃,野人玩嘅嘢都分頭行事

務求用最少時間玩到最多嘢!!!!!






真係超快閃,天黑前用個WAFFLE氹野人閃

下次再玩過,最緊要安全渡過新年!!!!哈哈哈哈~~~

沒有留言:

張貼留言