2015年2月13日 星期五

"慢"遊太空館

由於近日虎爸工作非常繁忙

而我又應承咗野人好耐同佢地去Dazzling Cafe

所以唯有冒險做一日Full-Time MaMa

我4年半以來都未試過得自己一個帶兩個野人出街呀!!!!!

所以好緊張!!!!!!!(最怕佢地同時要痾C!!!!!)

Full-Time MaMa一日行程開始。。。

首先,晨早湊兩隻小鬼返學

由於冇虎爸接送,已經預早出門截的士

點知遇上比平時嚴重的大塞車

所以預早出門都要遲到(真係出師不利!!!-__-)

自己悠閒兩個幾鐘,帶埋PC Choco Paradise接放學:)


虎爸已經唔俾我揸車好耐lu……因為我紀錄不良,經常突然瞓著

所以帶住兩隻小鬼搭巴士會合野人E-MA吃LUNCH(野人至LIKE搭巴士!!!)

全程巴士同野人無間斷傾偈,驚佢地會兩個一齊瞓呀!!!

中途仲要塞車,真係驚C我!!!!!


好彩最後安全到達

大家都知Dazzling Cafe長期多人啦

未有位時,周圍逛、周圍玩,總之保持野人WAKE-UP MODE!!!


最後等了45分鐘,感覺唔太耐

總之野人未有倦意就OK :)







兩隻小鬼巴士上見到太空館,想我帶佢地去。。。

因近期野人對太陽系好有興趣,經常問我金木水火土星@@

太空館,我OK,只不過。。。路程有點遠

而且少少怕野人行到太空館,就話攰要瞓覺。。。

到時我真係唔知一個人點"的"兩隻嘢上車@@

最後我選擇照去(博一博啦:P)

不過我都係見步行步MODE,沿途間唔時問佢地攰唔攰

總之一見勢色唔對,我就會立即終止行程



最後成功去到太空館(YEAH!!!!!)

欣賞完近期天象廳節目的預告片,野人不大興趣

而且最快一場都差唔多要等兩個鐘,所以冇打算睇

但話唒千里迢迢去到太空館,無理由就咁就走

買張飛入去<<太空科學展覽廳>>參觀下

好抵呀!!!一個大人+兩個小童都只係HKD20!!!!

真係連PRINT飛張紙錢都蝕埋俾我!!!!哈哈哈哈!!!

<<太空科學展覽廳>>,我自己都未入過去

第一部份主要介紹太空船、太空探索發展史

咁就GOOD喇,啱唒近期夢想做太空人揸太空船的哥哥

睇下佢地睇到何目定口呆,哈哈哈哈


諗住小童入場費都只係HKD5,應該都唔係太多嘢睇掛?!?!?!

但原來都好多嘢睇,好多嘢玩呀!!!!!







夠1.4米高仲可以玩MOON WALK,不過野人唔夠高玩。。。

再去睇埋駕駛倉。。。



又扮識睇字,嘩哈哈哈哈

最後一部份,就係野人最感興趣的金木水火土星

呢期野人每人揀咗一個行星代表自己

哥哥愛地球;弟弟愛金星

我解讀以下圖片後,哥哥嬲弟弟重過佢,真係無稽@@

呢個會轉動嘅模型好有用,可以解釋俾野人知

點解有時係BANANA MOON、有時係HALF-MOON、有時係FULL MOON

本來我諗住行一個鐘就行完可以返歸

最後兩隻小鬼磨爛蓆,磨咗兩個幾鐘先走

上到車,EXPECTED,瞓到不醒人事

好彩虎爸都已經放工,可以落車時接濟我

如果唔係,都真係唔知點算!!!!!!

沒有留言:

張貼留言