2015年5月30日 星期六

巴屎閉生日之旅 – DAY 1 (台北市立兒童新樂園)

呢個巴屎閉之旅,由買機票之後

一直守口如瓶,真係忍得好辛苦 (我係忍唔到口TYPE!!)

但為求令野人有爆驚喜嘅感覺,一直死忍!!!!哈哈哈哈

去前一晚,仲要等野人瞓唒覺,先開始執行李

今次認真「用心良苦」!!!!!!哈哈哈哈

終於到出發日,晨早6點幾叫醒野人

弟弟第一反應係:「媽咪,可唔可以俾我瞓多一陣??」

但當我講完「起身去旅行喎!!」

弟弟即開眼,衝出廳,再大叫哥哥起身!!!!!哈哈哈哈

見到呢一幕,覺得之前「忍口」忍得咁辛苦都值得:P

驚喜之旅嘅結果,就係叫佢地要拿拿臨執喼!!!

小孩旅遊真樂趣之一,拉唿 :)

呢個香港機場景點真係好景點

多人影到呢。。。永遠有個大媽在身後!!!!

READY-TO-GO GO GO!!!!







驚喜之旅帶來嘅高漲情緒唔知係咪太持久

直至到著台灣機場,野人情緒仍然高漲

台北DAY 1第一站

帶野人去"台北市立兒童新樂園"玩玩玩

喺捷運"劍潭"站外,有SHUTTLE BUS前往兒童新樂園

野人第一次去台灣,第一次搭捷運

對捷運版圖好有興趣。。。



原來帶六歲以下小孩去台北真係好抵!!!

搭捷運唔使錢!!!!

兒童新樂園入場又係唔使錢!!!!

野人一入場就衝去玩呢個免費嘅兒童遊樂場



呢個遊樂場旁邊仲有得玩沙玩水

但我入場後先知有個咁嘅地方,冇帶玩沙事後「裝備」

所以野人。。。有得睇冇(得)玩:P


除以上遊樂場外,其他大型戶外設施都係用悠遊卡按次收費

每次收費介乎NT$20 – NT$30 (港幣$5-$8玩一次,超抵玩!!!!)

溫馨提示: 場內有悠遊卡售賣,一張悠遊卡可以連環”DO”

所以如果本來冇悠遊卡,又多於一個小孩,買一張悠遊卡都可以:)

場內13個大型戶外設施,以野人高度,夠高玩7個

當然係玩唒7個,而且唔止玩一次啦!!!!哈哈哈哈









本來以為唔夠手長,要用腳按掣

但後來發現部份「飛船」有多一個手掣在旁邊:P



基本上而家玩呢類遊樂設施

如果冇指明要大人陪同,野人都係兩個自己去玩

我同虎爸都可以「退休」,唔使陪玩

只係部份觀光味濃厚點嘅設施,我地兩老就會陪玩:P









摩天輪撇開浪漫,好玩之處就係咁:D

兒童新樂園入面有FOOD COURT、BURGER KING

同埋一間細細兒童FEEL餐廳(印象唔吸引,所以唔記得有咩食:P)

我地揀咗FOOD COURT醫肚

質素好一般,如果再揀,我會食BURGER KING,哈哈

差D跌唒冇得食!!!!野人後面個人幾驚,嘩哈哈XD

FOOD COURT外面,有一堆HEA玩意。。。 (投幣付款,不是用悠遊卡)



除了戶外大型遊玩設施,仲有一個室內AREA

感覺就像「平價版」冒險樂園 (全部都是投幣付款,不是用悠遊卡)








"冒險樂園"內有個遊戲區,分場次玩,免費的

不過我地時間唔多夾,冇玩。


呢個台北市立兒童新樂園,閒日跟周末開放時間唔同 :

週二到週日:每日09:00~17:00
週六及寒暑假期間延長營運至20:00(暑假期間週六試辦延長營運至21:00)
連續假期(除收假日外)延長營運至20:00
週一及農曆除夕:休園日不對外開放

緊記!!緊記!!逢星期一休息呀!!!!!!

我地選擇星期六去,因為開放時間長少少

可以玩耐少少,而且原來星期六都唔係太多人

排隊時間絕對可以接受,玩得好舒服!!!!




去東門站I.O.U店吃個甜品完結DAY 1行程 :)


DAY 2就是要去今次巴屎閉生日之旅重點行程「宜蘭」

STAY TUNED!!!!!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言