2015年11月12日 星期四

年尾囍事特別多 :)

每年10、11、12月就特別多人辦人生大事

我都有好一段時間冇去飲

因為我D朋友要結婚嘅都差唔多結唒

未結嘅。。。應該都唔多想結 XD

不過今年我有個非常超級蜜友 – 我的咀

終於大個女要結婚喇!!!!!!!!!!

10級為你高興!!!!!!


我地呢班FRIEND子,咁就識咗10幾年



咁重要嘅蜜友結婚,我嘅愛兒都一定要到啦 :)




我地一家去飲宴,SEATING PLAN好多個「b」字,哈哈

野人長大後,唔知會唔會好似呢位大叔咁高呢??

好事又點止一單呢

我嘅大學同學仔都成家立室喇

我呢位大學同學由我識佢到而家都騎尼事一籮籮

結婚之後唔好咁KAI喇,哈哈哈哈

最重要係大家都要好幸福好幸福!!!!!





沒有留言:

張貼留言