2015年11月20日 星期五

一打二快閃迪士尼

HAPPY FRIDAY – 等野人放學直衝迪士尼

是日虎爸公司忙,所以得我一拖二

只係叫兩隻嘢好地地影張相,點知@@

P.S.呢張相放喺FB後,有朋友留言

「能成為密友大概總帶著愛,但做對好兄弟又如此相愛旁人會說不該」

笑屎我XD!!!!!!!!!!!!!

今次入園都有個主要目的地 – 迪士尼魔法書房

早前ANNUAL PASS優先場唔記得咗登記-__-

所以一直好想睇。。。但點知。。。我唔記得上網CHECK。。。

無得睇,唯有提早影下每年都要影嘅聖誕裝飾



野人陽光小子嘅美名真係唔可以睇少

明明ON THE WAY DISNEYLAND仲陰陰天,怕落雨

少少猶豫入唔入PARK

點知睇PARADE時已曬到嘔!!!!!

冇咗虎爸呢個TIME-KEEPER喺度

其實我地3母子係好HEA。。。





冇乜玩過嘢已經差唔多天黑XD

無得睇迪士尼魔法書房

好彩都有呢塊10週年「HAPPILY EVER AFTER…..」佈景版影下相



等到虎爸放工嚟接我地就閃LU。。。

今次入咗去5個鐘,都算快閃迪士尼XD

P.S.點解虎爸唔後JOIN入園一齊玩多陣?!?!

因為兩隻嘢好唔鍾意睇到煙花

所以入夜就要離開迪士尼-__-



沒有留言:

張貼留言