2016年2月7日 星期日

豐富團年飯 2016

娘家團年飯,今年繼續選定野人E-MA私房菜 :)


從來都只有哥哥可以同毛毛好有愛咁相處 :)

弟弟一加入,毛毛都露出個驚樣XD


去到姨丈主場,又同姨丈玩健身。。。

(實際都唔知邊個在健身XD)


至於虎家嘅團年飯,由於小虎今年唔使忙到屎

所以就出山搞番個「虎家團年飯」

全家總動員去預備團年飯食材前

先悠閒吃個LUNCH。。。

買好食材返歸時,野人「舉杯慶祝」

兩隻嘢好明顯冇乜出過力幫手,只負責飲飲食食噗世界啦 XD

(其實都係得小虎一個負責,我都係行行企企:P)

以下就係大廚虎為我地一家預備嘅「虎家團年飯」!!!!!


兩隻嘢,變咗「蟹粉」,係咁食蟹!!!!哈哈哈哈



食到飽飽嘅野人,當然要付出下啦

幫手準備過年物資

過程中,發生咗段SWEET SWEET小對話。。。

我:「你地BB嗰時,我等你地瞓咗先開始做呢堆嘢。
宜家你地大個仔可以幫我手。」

弟:「媽咪,我就係唔想你咁辛苦。」

哥:「我都係呀。。。所以你睇我眼瞓到就暈都幫你」

哈哈哈哈哈~~~~~~

新一年,新開始,今年一定好甜蜜

祝大家都一樣,全年都咁SWEET SWEET!!!

沒有留言:

張貼留言