2016年2月12日 星期五

跟著虎爸上班去

我家玉豆姐一月頭突然請辭了。。。

一個月過去,其實我心情都麻麻 :(

唔係因為姐姐突然請辭,要做番家務

或者因為又要請新姐姐而心煩

而係100%因為屋企突然少咗個人

我個心有份好重嘅缺失感。。。

雖然好多朋友都同我講「對姐姐唔使有真感情」

而且我姐姐其實係欠落一身債走咗去

但係我就係對佢有種唔捨得嘅感覺

見過我姐姐嘅朋友,應該都知我姐姐態度其實唔太好

直頭可以用「串」嚟形容

家務方面,其實又唔係做得好好

明明每日都要做嘅家務,有時都可以忘記得乾乾淨淨

但。。。佢就係由野人仲喺我個肚

到宜家野人已經5歲半,一直陪住野人成長嘅一個靈魂人物!!!!!

以前我有時都會幻想玉豆姐離開我地屋企嘅畫面

唔知野人有咩反應?!我自己又會有咩感覺?!

始終「天下無不散之筵席」,姐姐一定會有走嘅一日

其實我以前每次諗,每次都會眼濕濕

雖然喺我幻想之中未出現過突然請辭呢個畫面

但結果都係眼濕濕,我呢一個月每次同朋友提起玉豆嘅事

我每次都係眼濕濕。。。

可幸嘅係,野人對玉豆姐呢件事唔係有太大嘅負面情緒

可能佢地都知姐姐做咗唔啱嘅事,唔走唔得

而且姐姐走咗呢段時間,我同虎爸陪佢地嘅時間都多咗好多

加上野人宜家都大大地,對姐姐嘅倚賴都比以前少

所以都唔使太擔心野人嘅心靈狀況

可能我嘅心靈狀態比野人更差 :P

野人可能知我心情不佳,送我SWEET HEART畫一幅 :)


由於冇姐姐,又唔想野人婆婆要長時間湊住兩隻嘢

所以野人學校新年假未完嘅日子

虎爸帶住兩隻嘢返工返咗兩日XD



而我自己,就有自己嘅「開工大吉」

冇兩隻嘢陪,只有醒獅陪我 :P

其中一日,3父子放咗工去接我放工,齊齊晚飯 :)

SWEET SWEET~~~





飯後。。。當然要。。。飯後甜品 :)


姐姐閃後小插曲:

姐姐走咗,雖然我地都有請鐘點EE嚟屋企打掃地方

但係虎爸都趁住呢個機會,俾野人做下家務!!!

記得姐姐閃人第3日。。。

我:「D碗等我一陣洗」
(飯已經係小虎煮,我唔好意思碗都唔洗:P)

點知小虎回我:「乜你識洗碗咩???」

我:「碗都唔識洗,你當我低能呀?!」

最後D碗當然唔使我洗 :P

記得未結婚前,我老豆都會去洗碗

佢去洗碗係因為覺得我結婚後有排要做家務

所以趁佢可以幫我做,就儘量幫我做

點知最後我嫁著個老公,完全唔使我做家務 :P

感謝主,喺我生命出現兩個咁愛錫我嘅男人 :)

沒有留言:

張貼留言