2016年4月18日 星期一

韓國大媽是這樣鍊成的,團結 !

自K-POP還未盛行前。。。

本人已經被多次喺唔同地方,俾唔同嘅民族誤認為韓國人 :D

就因為咁,我索性走去學韓文 :P

到宜家,差唔多學咗兩年,當然仲未可以講得一口流利韓文

但韓國嘢就愈嚟愈溶入我嘅生活!!!!!!

特別係食嗰方面。。。我真係好好好鍾意食韓嘢 :)

冰麵(냉면)、紫菜包飯(김밥)、拌飯(비빔밥)、炸雞(치킨),樣樣我都鍾意!!!!

炸雞配啤酒(치맥),當然絕配 !

炸雞配啤酒再配韓劇,簡直絕絕配!!!! XD

韓國女仔,個個塊面都水光肌咁靚

我似韓國人唧,但就冇似埋人地嘅皮膚質素 :(

不過好多嘢都可以後天去補救 :P

AIR CC CUSHION嘅出現,簡直就係我地懶人嘅恩物

又可以遮瑕、又可以防曬、又可以亮肌

3分鐘就可以搞掂塊面,真係NO MORE懶嘅藉口 :P

而且我地為人媽媽,樣樣嘢,最緊要「快」

咁短時間就可以搞掂塊面出得街,當然係「媽媽級」恩物

上面幅圖嘅指甲配搭,係咪好靚呢??? XD

又係「韓風」啦!!!!! 韓式指甲,又係我另一愛上嘅「韓風」

KEEP住都會留意幾個「韓甲」IG

好多「甲款」都好吸引去整呀!!!!!!!!!


好 ! 韓流情報分享住咁多先,下次再講 :)

題外話一則 : 近期好有幸做咗SUNDAY KISS BLOGGER

希望遲D有機會喺SUNDAY KISS個平台同大家交流「韓」情 :P


沒有留言:

張貼留言