2010年9月30日 星期四

認得我喇!!!!!!!!!!!!!

上星期.......


我同小虎講:我覺得2個仔開始認得我


小虎:你又知?!


我:到佢地認得你0個時,你就會自己感受到.....


佢聽完我咁講,即刻0係mm面前"搔首弄姿"!!!!!!!!!!!!再同我講:佢地都認得我~~~~


雖然理論上+好多人都話BB好細個就會認得自己0既mama


就算睇得唔清,都會認得mama0既味道


但係mm一路俾我0既感覺都係..........一舊飯咁,佢地對個個都係同一個反應


不過近來我感覺到佢地見到我0個時,係會興奮D架喎


真係搞到我鬼屎咁高興


而家咁樣我都開心到咁,真係難以相像佢地開始識得講野、爬爬、行路0個時


我會興奮成點?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!哈哈~~~~~


沒有留言:

張貼留言