2010年9月2日 星期四

Breast Is the Best

Breast Is the Best


呢句係政府鼓勵人餵母乳0既Slogan


我都有響應架~~~~哈,


因為我覺得母乳比起任何靚衫,靚鞋,靚玩具都係一份對BB更好0既禮物~~~~


對於餵母乳,我自己就有3個階段0既目標


1) 極短期目標:1日


由於初初餵人奶時,自己感到極度辛苦,但係又唔想咁快放棄


所以就本著餵得一日得一日0既心態,每過一日都當自己已經達到目標


咁就會容易D開心D~~~~


2) 中期目標: 3個月


而家MM已經3個月喇,呢個中期目標我已經達成左喇,YEAH!!!!!!!


3) 終極目標: 半年


我陀住BB0個時,一心都諗住要餵半年架


不過原來餵人奶呢樣野,真係要有好堅定0既決心,希望我自己可以KEEP到啦~~~~~


好在而家返醫院,有地方又有埋Equipment pump奶,如果唔係,好似好多公司都冇0咁0既地方,要0係toilet搞掂,


我就未必可以堅持到喇.........


沒有留言:

張貼留言