2010年9月11日 星期六

早生vs遲生

我一向都覺得早D生BB係好事


雖然自己都唔算太遲,但係我覺得如果23.24歲生,無論係體力同精神上都係比較優勝


而家見到我D同事,更加睇到早生0既好處


佢地都唔係年紀好大,但係D仔仔女女都讀緊中學


有D年長D0既同事,但都唔係老喎,D仔女都讀完書,做緊野lu......2公婆勁free,真happy~~~~~


所以大家都早D生啦,唔好諗住咩結完婚,要過耐D2人世界,其實3人/4人世界仲開心,


第日仔大女大,有排過2人世界,哈~~~~~



而家MM,3個幾月大,成日0係度學講野,真係好搞笑~~~~


有時好似長氣到講左一句野咁.....真係笑屎我~~~~


雖然嘔奶情況仍然持續,(連百日宴0個日都有0係酒店嘔呀!!!!!真係失禮人....哈)


但係都算好過之前架喇,都安心D~~~~~


我發覺,大M係似我個樣,但係就似小虎0既性格


細M個樣就似小虎,但性格就似我~~~


我真係好鍾意觀察MM佢地每一日0既變化,


因為對於我黎講,過左1日就1日架喇,要好好珍惜佢地成長0既時光~~~


有個同事問過我,有冇好PROUD OF生左2個仔,


咁我又冇咁誇有"引以為傲"0既感覺,But really happy with being with them!!!!!!!!!!!



沒有留言:

張貼留言