2014年2月2日 星期日

新年日記の初三及初四

野人朋友仔團拜@年初三

病左咁多日嘅DIDI終於有得去玩下、放放電:)

而家野人同哈媽&維媽已經好熟絡

熟絡程度去到可以講秘密,嘻嘻~~~

話說去公園途中。。。

哈媽&維媽講笑提議我同小虎可以去睇場戲,然後返黎接仔

點知野人講笑當認真

玩玩下,問左我3次"點解你仲未去睇戲??"@@

DIDI隻手放咗喺哈哈子孫根嗰度呀!!!!!!WAKAKAKA

今次我地出黎玩嘅BUDDIES終於唔係全仔班

有個女朋友仔中和下,冇咁DRY:P

GORGOR長期俾女同學仔拉黎拉去

而家由3歲開始,女權已經當道,WAKAKAKA

(睇相寫BLOG時,覺得滑梯上嘅小朋友好有80s林亞珍feel~~~呵呵)

玩完一個下晝嘅DIDI,夜晚又開始燒

醫生話DIDI今次呢D唔係病菌,係病毒。。。

人體內嘅白血球指數一到夜晚,就會開始下跌

所以一到夜晚,冇咁多白血球打低D病毒,高燒就會出現

唔知係咪100%真確

但都解釋左我多日黎對DIDI只係夜晚先發高燒呢個疑問

由於唔知DIDI嘅病傳染性有幾高

(雖則平時勁傳染嗰D,GORGOR兩下就會惹到。。。

今次真係感恩GORGOR冇事)

為安全起見,全部原定初四嘅BABY & KIDS GATHERING唯有缺席

改為留喺屋企過充實一天

我幾鍾意同野人砌LEGO,可能。。

1)自己小朋友嗰時都好鍾意玩LEGO
2)鍾意砌乜變乜都得,真係發揮無限創意
3)閒閒地砌下都砌好耐,超級可以打發時間,哈!!

呢支LEGO CANNON專門用黎射壞人,WAKAKAKA
(野人而家正邪觀念好強,佢地叫我捐走全部壞人角色玩具@@)

DIDI對填色遊戲好有興趣

以前會用一種顏色完成全張圖畫。。。

而家開始識油下唔同顏色:)

基本上每次都可以好專心油30分鐘

我就趁呢30分鐘,鄭多燕左一次,WAKAKAKA

初五,野人繼續HOLIDAY,我就開工大吉喇

希望野人下年新年唔好再病,可以出去玩下啦~~~

沒有留言:

張貼留言