2014年2月16日 星期日

感恩。眼睛

如果您係同野人見得比較密嘅朋友仔

仲記唔記得上年11月尾。。。

DIDI右眼角入面無啦啦生左粒細細嘅瘡,令隻眼微微腫起。。。

分別睇左兩個普通科醫生,都話唔大件事

只要熱敷粒瘡+滴眼藥水就會好番

但。。。到12月,粒瘡愈變愈大,隻眼愈黎愈腫!!!!!

所以我最後帶DIDI去睇眼科

醫生話係眼瘡,因為熱敷左兩星期都冇變細

所以要挑走粒眼瘡!!!!!

但醫生表示DIDI呢個AGE最麻煩

如果係大人,坐得定

基本上喺CLICNIC打支麻醉針喺眼,然後挑走粒眼瘡就得,好簡單

如果係BB,做法都一樣,因為BB年紀仲細,大人可以控制到BB

但!!!!DIDI呢個年紀,已經好難挾實佢坐定定

所以就算係挑眼瘡咁少嘅事,都要。全。身。麻。醉。。。

一聽到全身麻醉,就諗起GORGOR上年做手術嘅"慘況"

而且要全身麻醉,覺得對小朋友唔係太好。。。

適逢野人12月中學校要聖誕表演

而且醫生話個手術唔急做(只要粒瘡唔發炎就唔急做手術)

所以就諗住表演後先再約手術時間

就咁,DIDI就帶住粒眼瘡表演。。。

認真,超級唔想DIDI為粒眼瘡而要全身麻醉咁慘

我不斷同神禱告,希望神可以親自醫治DIDI嘅眼睛

就係呢個時候。。。

虎爸喺網上見到有人用呢種洋甘菊茶包浸出嘅茶敷眼係WORK

雖然醫生話熱敷左咁多個星期都冇效

再熱敷落去作用都不大

但。。。總之我就唔想DIDI要住身麻醉

所以都盡最後綿力試試

由於我係掂唔到熱野(即係少少熱就已經好似會盪傷咁)

所以此重任就交唒俾野人婆婆&虎爸

由於粒瘡咁大,熱敷次數都好密

好似一日3餐+TEA TIME咁,一日敷4次!!!!!

網上話咁樣熱敷需要持之而行3個月

不過神嘅恩典真係夠用,而且有餘:)

熱敷左唔使一個月,粒眼瘡已變到芝麻咁細,YEAH!!

雖然變細左咁多,但恐防粒瘡變大番

熱敷仍然繼續,只係次數冇咁密

一直去到農曆新年前。。。

DIDI去完迪士尼發高燒(39-40度)

粒眼瘡都隨住退燒都冇埋

小虎話係個高燒熱一熱嘅作用,嘻嘻~~~

5 則留言:

  1. 請問你是怎樣幫小朋友熱敷??
    用茶包沖熱水, 再同棉花沾濕敷在眼瘡上??

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,Cherry😊

      我係先用熱水浸洋甘菊茶包(即係好似我地平時浸茶包飲茶咁)然後用手巾仔「索」咗洋甘菊茶,扭乾,熱敷落去有眼瘡位置,當手巾仔變到冇咁熱,就再索洋甘菊茶,重覆熱敷動作,整個過程重覆五六次。

      因為我仔當時眼瘡好大粒,所以我每日早午晚都會幫仔熱敷眼瘡。直到粒眼瘡愈縮愈細。

      祝眼瘡問題早日解決😊

      刪除
  2. 我bb而家四個月大,早排右眼都生左粒眼瘡,睇過醫生,開左藥膏搽,上星期五揹住bb時,個頭勁撞我心口,之後粒瘡爆左流燶,立即睇醫生,醫生話藥膏已搽晒,就用暖水敷眼,每日四次,會好快謝!到左今日,我發現熅粒瘡仲在冇消失到,擔心下再去問醫生,醫生轉介bb去香港眼科醫院排期,做一個小手術,我一聽手術兩字就好擔心,4個月大就要做手術,唉!

    回覆刪除
  3. 但診所醫生話唔駛割,只係到時眼科醫院會用野吸d黏液出黎便可,原因係粒瘡內有黏液積聚喎。唔駛留醫唔會有疤。我聽日去預約,真擔心。

    回覆刪除
  4. 請問洋甘菊茶包在邊度買?

    回覆刪除