2014年3月7日 星期五

荃灣。運吉行。

難得一日哈哈+野人SAME DAY OFF

哈媽+我又想計劃去士多啤梨園喇。。。

但。。近期天色持續昏暗

雖然我地仍然希望有奇蹟發生,會被個太陽曬C

但最後奇蹟都係冇發生,即刻要諗下INDOOR活動

一直都想帶野人去CHIPMUNKS玩,但唔知點解ALWAYS抽唔到時間

既然要INDOOR活動,就決定去CHIPMUNKS喇。。。

由於虎爸冇放假,得到哈氏嘅幫助,同野人搭MTR

其實我幾鍾意同野人搭下公共交通工具

唔使ALWAYS點到點,可以俾佢地學下距離感

但係。。。陰天霹靂嘅事就喺我地千里迢迢去到荃灣

食完個LUNCH之後發生!!!!!!

CHIPMUNKS。結。業。了。
(係咪叫我地唔好再諗去士多啤梨園,受到阻咒。。)


3隻野好想入去玩。。。

野人好嬲TIM呀!!!!!!

哥哥嬲到想打人,DIDI阻止住佢!!!!!!!!WAKAKAKA

玩架MCQUEEN開心番:) 但。。。GORGOR呢???

佢話驚,唔玩喎-__-


雖然天陰陰,但冇落雨

所以就去左附近公園玩下。。。

是日之所以能夠一拖二帶野人外出

實有賴哈氏嘅鼎力相助。。。ESPECIALLY哈爸

陪玩之外,最最最重要係幫野人如廁

(我係唔識幫野人去WeeWee架。。SHU。。。)

仲有仲有。。。幫我千里迢迢抱住DIDI會合番虎爸吃DINNER,THANKS!

後記:

是日哈哈經常整鬼GORGOR&DIDI

(其實係野人兩隻野煩,唔鍾意人痴住自己!!!)

本來嬲嬲地嘅野人,同哈哈最後和好如初,好好笑~~~


沒有留言:

張貼留言