2014年3月22日 星期六

結婚紀念日 HAPPY 5TH ANNIVERSARY

又到每年的3月22日

小虎與我的結婚紀念日

第一年。。。期待兩個小生命的到來

第二年。。。為人父母後,轉為日間慶祝

第三年。。。婚姻關係亮紅燈

第四年。。。人破壞的感情,神來修復

「我的恩典夠你用的,因為我的能力是在人的軟弱上顯得完全。」(林後 12:9)

到今年第5年。。。感到彼此也在愛中成長:)

每年小虎都會訂花,喺紀念日送去公司俾我

今年係第一次WEEKEND紀念日

所以我牙都未刷、面都未洗、仲著住Pjs就收花!!!!!Wakakaka

適逢紀念日係假期,諗住同野人一齊出街慶祝

點知MOODY哥哥唔想出街,造就左DIDI、我+小虎的仨人行

近近地,去科大食個BRUNCH







準備食野,發現呢個小朋友玩到隻手。。。黑到呢-__-

風和日麗,BRUNCH後去散步

仨人行之後,我同虎爸都覺得湊一個小朋友超易!!!Kekeekee

夜晚,同小虎兩口子去食分子料理

呢個小蕃茄&蕃茄JELLY

連我呢個唔食蕃茄嘅人都覺得好好味!!!!

每道菜都好精緻,可能大家睇相唔覺

所以我專登放隻叉俾大家比較下,哈哈哈哈~~~

小虎唔食羊,今餐各自各MAIN COURSE

我就可以食羊架喇,YEAH!!!!!!!!!

小虎MAIN COURSE係乳鴿

呢舊乳鴿下面嘅磚頭,係蘿蔔糕TEXTURE WITH冬菇味,超好吃!!!!

最後送上SURPRISE HAPPY 5TH ANNIVERSARY DESSERT,大滿足 :)

沒有留言:

張貼留言