2014年9月8日 星期一

2014。中秋。記敘

隨著野人愈來愈大,可以多D機會帶佢地接觸唔同事物 :)

今年中秋,適逢好友寶EE相約去學整月餅

我就拉埋野人一齊去,來個"親子月餅班"

月餅班夜晚7點開始,同寶EE先去吃個晚餐

話明係親子月餅班,當然都要俾野人落手落腳嘅機會

特別鳴謝寶EE幫我一對一教授




呢一類型嘅整餅班,當然會因為時間關係

部份材料已經事先幫我地預備好

例如今次事先預備好嘅就係月餅餡

所以我地嘅任務就只係要搓餅皮、整月餅個造型



經過一輪嘻嘻哈哈之後,我同野人嘅8個獨一無二月餅造型。完成



第一次整,我覺得已經比預期之中好,起碼睇到係乜東東,哈哈

焗月餅需時15-20分鐘,老師就送咗野人每人一個造型月餅

知唔知GORGOR手上嘅月餅係咩造型???答案:3眼仔:)

我嗰兩隻小豬造型月餅,焗完之後,甩。咗。個。鼻。

不過唔緊要啦,咁先係自家製嘛,嘻嘻

而且最緊要整個過程好HAPPY :)


近年大時大節嘅家人飯聚,隨著野人E-MA變咗燒飯達人

都變咗家中GATHERING

其實咁仲好,唔使同人迫,而且食到野人E-MA嘅菜式


GORGOR同毛毛愈來愈FRIEND

佢亦都同我提出想養狗狗嘅念頭

先撇除我驚狗呢個因素

我覺得養狗狗係一生嘅承諾,絕對唔能夠3分鐘熱度

所以我亦都向GORGOR反提出要佢先學識照顧自己

先有能力照顧狗狗嘅要求,乘機再俾多D時間佢慢慢長大諗清楚




來到中秋月圓之夜。。。去咗屋企樓下屋苑搞嘅中秋晚會

兩個文盲玩猜燈謎,笑C我咩!!!!!


4個字之中,只識個"大"字,YEAH!!!!!


野人呢D黑洞胃人,每逢去呢D乜乜嘉年華,乜乜晚會

都離唔開食。食。食。





難登大雅之堂,點帶你去高級餐廳食嘢呀?!?!?!


按照虎家傳統,帶齊月餅,中秋夜去曬月光。。。







P.S. 今年中秋,打破唔到宿命,我。又。係。病。-___-

沒有留言:

張貼留言