2014年9月1日 星期一

K2 の開始 – PM CLASS TO AM CLASS

今年K2張學生相,終於似樣番少少

可能因為K2呢張係第一年喺學校影,老師睇住,果然影得好好多!!!!

由今年K2開始,野人由下午仔變做上午仔

有4方面需要重新適應

1) 當然係要晨早被叫起身返學
2) 新同學
3) 新老師
4) 唔使再搭校車,我同虎爸親自接送

第1、2、3我都唔太擔心

特別係早起身返學,我直頭零擔心

因為野人不嬲都係日光小子

即係起身時間跟住個日照時間,朝早起身返學應該冇難度

怕只怕可能一旦變朝早返學,就變晏起身

大家都知有時D嘢就係咁神奇,嘻嘻

至於第4點,我就比較多顧慮

一路以嚟,送野人上校車OR返興趣班都係由玉豆姐姐AND野人婆婆負責

所以每逢偶爾係我 / 虎爸送佢地校車OR返興趣班

野人都會想喊 / 真喊,顯得唔多願意BYEBYE

所以K2開始係我同虎爸親自接送

都估會唔會出現類似唔願BYEBYE情況。。。

不出所料,野人第一星期返學,確實有真喊

幸好DiDi好快就適應,第2星期開始已回復正常


但GORGOR開學差唔多一個月,仍處於真喊狀態。。。

而且表示好唔想返學!!!!


我有諗過,係咪真係好唔鍾意返學呢?!?!?!

但睇上堂嘅情況,GORGOR又似乎幾ENJOY

真係十萬個為什麼。。。

所以我整個月嘅情緒都被牽著走。。。

感到力不從心去教導小朋友

不斷求告神給我聰明智慧,引導我去當一個好管家

我相信神只希望我用愛去"浸"大兩個小朋友

RATHER THAN用駡或是威嚇/脅嘅方式令小朋友就範

因這解決不了根本問題

我喜歡講道理,講到小朋友明白為止

總覺得道理明了,就冇"後顧之憂"

好深印象早幾年前,有一段youtube片。。。

一個小學生喺街大駡爸爸點解要帶佢出街 (唔知大家記唔記得??)

現在小朋友都好聰明,而且很少年紀已經好聰明

用"靠嚇"方式,好快就不管用

而且野人呢件開學情緒事件

令我好想分享一個信息俾大家。。。

育兒 / 教養小孩書都不要盡信,參考一下就好了

我想Twins父母最明白我想表達甚麼

同一對父母,同一個環境,同一個時空,同一個年紀

同樣教養方法不是在每個小孩身上都WORK

總要"因材施教"、"見招拆招"!

但都離唔開兩個大原則,就係"愛"及"溝通"

非常感恩,透過不住嘅禱告,以及對GORGOR DOUBLE嘅傾訴

正當我仲諗放完10月1、2兩日假

情況會唔會又還原基本步,GORGOR又喊番呢???

神嘅恩典真係夠用,而且有餘 :)

GORGOR自10月開始,已經冇再出現想喊 / 真喊情況









後記: (特別紀錄俾將來嘅自己睇,用黎提醒自己:P)

野人K2,對於我(唔係野人)係一個嚴峻嘅考驗

因為來自4方8面嘅升小資訊(壓力)都開始出現

希望自己一年過去後,唔會俾呢個任何嘢都要”贏在起跑線”嘅洪流擊倒

仍然可以不忘初衷,堅守到快樂童年呢個理念

當然,最重要仍然係做好神嘅管家呢份工 :)

沒有留言:

張貼留言