2014年9月15日 星期一

虎爸。生日

虎爸生日前嘅週末兩DAYS

我地一家四口都悠悠閒喺CAFE渡過
(純粹巧合,應該同虎爸生日將至無關,哈哈)

首先星期六,喺熟悉嘅科大CAFE吃BRUNCH

有時我都幾讚嘆我地4個人嘅食量

明明係兩大兩小,可以食到4個SETS + 1個PLATTER,CRAZY!!!!



DIDI當日好不滿,因為自己咳

葡萄對面GORGOR可以飲橙汁。。。




吃飽飽,放馬騮



現在4歲嘅野人,好鍾意併命在我身後追我

而事實係,我非常響往呢種時光

因為佢地大個咗就唔會再係咁喇!!!!要好好珍惜 :)

星期日,返完教會,又去CAFE

近近地,試咗間新嘢,食物好麻麻。。。



杯熱飲,極甜!!!!!!只係個芒果吐司可以叫做還可以。。。


今年見野人可以自己完成一幅畫

所以提議佢地神神秘秘畫幅畫送俾爸爸


完。成。品。



GORGOR堅持要我幫手寫"長頸鹿"

因為佢一直都覺得爸爸好似"長頸鹿"咁高,哈哈!!!

虎爸今年生日係WEEKDAYS

所以同平常一樣,要做"柴可爸",接送野人返放學

我就唯有喺野人返學嗰小小時間同虎爸吃個ALL-DAY-BREAKFAST

叫做慶祝下個生日,呵呵~~~



本來打算送完野人返歸,下晝同虎爸去離島HEA下

點知撞著就快打風,仲要係勁嗰隻風

所以唯有同虎爸簡單睇場戲 + 吃個便飯



P.S.好飲!!!!


晚飯時,外面橫風橫雨!!!!!(好彩冇去離島)

超級驚又要好似上次喺屯門公路咁,睇唔到前面條路揸車!!!!

不過好感恩,回程時,係大風D,不過冇雨 :)

我個人好滿意今年送俾虎爸嘅BDAY CAKE
(有興趣可SEARCH”喫茶店”TAKE A LOOK :P)



虎家合照,冇一張影得好是相識吧!!!!Wakakakaka!!!!!




2 則留言: