2015年1月3日 星期六

野餐野上癮 @ 香港科技大學

1月1日去佐敦谷野餐

事隔兩天,1月3日,再去科大野餐

我認我係SUPER野餐粉XD

科大,都算係我心中最愛野餐地點TOP 3之一

加上今次俾我發現原來STARBUCKS已進駐科大

再加分!!!YEAH!!!!!



寫BLOG前,睇睇上一次幾時去過科大

意外地睇到另一篇舊BLOG。。。

原來2014年第一個週末,都在科大野餐

而且野人兩個都係一樣配搭[(上) : 2014年;(下) : 2015年]

哥哥:BUBBLE GUN;弟弟:人口吹

有冇咁巧合呀?!?!?!?!?!


平常我們這一家野餐前,都會先打底

但今次索性乜都冇食,直接在草地開餐!!!!






懶蟲哥哥,食食下,嘆世界POSE。。。


哥哥近期。。。影相表情好。。。特別@@



HARRY POTTER?!?!?!MAGIC WAND?!?!?!?!

唔係,唔係。

其實兩隻嘢又唔知睇邊度學

執樹支,生火堆,繼而燒餅乾。。。




燒過的餅乾,最好吃 :)


最後。。。燒恐龍。。。


食飽飽去放電是常識吧,哈哈哈哈





以為又做曖昧行為@@



原來係互相"租質"



睇住兩個野人,一個笑、一個喊

你投訴我、我投訴你、你嬲我、我又嬲你

無論做咩都好,我都覺得好搞笑XD


沒有留言:

張貼留言