2015年1月11日 星期日

UNICEF - 小畫家大夢想繪畫比賽

相隔差不多兩個月,再一次參加UNICEF的活動

今次再唔係倒塔咁早要去的CHARITY RUN

而係下午時份在維園大草地舉行的"小畫家大夢想繪畫比賽"


大會就每一個參加的小朋友派發一張畫紙及一盒12色畫筆

雖然太陽曬得好猛

但仍在冬天,唔會熱,感覺和暖 :)



繪畫比賽題目為"理想的國度"

解釋給野人的題目就是。。。

理想 = 你想
國度 = 世界/環境

理解了題目,其他就交由他們自由創作





話就話係比賽,但我都志在俾機會野人在草地上畫畫

原來他們很享受在戶外/草地上畫畫的時光

好 ! 下次去野餐時可以帶畫具畫畫





有野人的地方,一定會有SNACK TIME


野人實在食到個咀太樣衰!!!!!!

衰到吸引姐姐過來搭訕 (氹到個姐姐好HAPPY!!!哈哈哈哈)


現場所見,極多小朋友作品都是高樓大廈前面有一家四口手拖手

其實我幾慶幸野人的作品不是屬於此類型:P

如果題目係"我愛香港"OR"香港是我家"

高樓大廈前面有一家四口手拖手,當然好OK

但題目係"理想的國度"

香港小朋友心目中的理想國度只有高樓大廈嗎???

就算理想國度真係充滿摩天大廈之城市

可唔可以唔係每日電視新聞/天氣報告背景的IFC/ICC?!?!?!

加少少創意去畫從未見過的摩天大廈,GOOD OR NOT?!?!?!?!

本人一向都唔太喜歡小朋友UNDER 5上太多興趣班

但畫畫班是我向野人第一個"推薦"的興趣班

開始時,純粹因為想打發野人N班放暑假的時間

而屋企就近就只有畫畫班

但後來發現,畫畫對小朋友的小肌肉發展是很有幫助

還有一個意外收穫就是

從小朋友繪畫的圖像、用色,可以看到他們的認知/想法/創意

所以一個3-6歲小朋友想要的理想世界

應該不止於充滿高樓大廈的城市吧?!

野人的無厘頭作品,哈哈

經他們解釋是有我們一家人的動物世界




動物是這世界從未有過的動物形態

所以是動物還是怪物,你們自己分辨吧,哈哈

不過我感覺就是,愛動物的男人應該"唔會衰得去邊!!!"

所以野人好大機會係好男人,哈哈哈哈

但!!!!!當日野人畫畫後,就做了一件衰格事。。。

起初好踴躍問工作人員姐姐拎氣球

拎完個氣球,姐姐未講完個"BYEBYE"

野人就已經閃到勁遠!!!!!!!禮貌呢?!?!?!?!?!


沒有留言:

張貼留言