2015年3月1日 星期日

屯。團。拜

好開心約到個期同潘氏一家團拜

我又可以見到潘小B,真高興 :)


今年係潘小B第一個新年

有得睇,冇得食:P

下年啦,下年啦

應該可以坐埋一齊MEET少少包食喇,哈哈

兩位野人嘅影相STYLE真係好貫徹始終

潘小B就好合作 (不過我覺得小B大個咗都會加入野人嘅行列!!!)

對於TKO之友,屯門確實係遠

所以去得屯門,就要充實一點,去下一站團拜,哈哈哈哈


最鍾意帶野人去都係"玩具放題"嘅屋企

100%自己照顧自己,YEAH!!!!




男女大不同 – 男玩車;女玩B


近期見得比較密,野人同"FROZEN"姐姐混熟咗 :)



哥哥慣性地入戲 (場景:睇醫生;徵狀:喉嚨痛)

野人自己顧自己,我可以同其他小孩聯絡感情

同場還有一對同野人同年的孖人兄弟。。。

今次見面後,我愛上了這位BB弟弟

好為食
好處之泰然
好唔聲唔聲嚇你一驚

雖然形容詞有點怪,但我就係鍾意佢,哈哈哈哈

今次又唔齊人喇,希望下次氣勢更強!!!!






新年後記:

所有團拜活動過後

又係時候在家排利是 (每年都做,好有意義,哈哈)

今年已經唔使我出馬

野人可以幫手排得好好



不過唔知佢地肯陪我咁SHORT SHORT地到幾時呢???哈哈哈哈

沒有留言:

張貼留言