2015年3月19日 星期四

單拖孖人孖DAY遊玩日

野人學校孖DAY教師發展日

孖DAY在星期四、五

理應連星期六、日,來個GET-AWAY WEEKEND短TRIP

但。。。自從農曆新年前開始

虎爸忙碌工作無停過

我們這一家都因此甚少再於閒日有活動

不過我身為家庭康樂部首席組長

一定要好好負責野人放假玩樂安排

既然虎爸公務繁忙,巧合造就我這個單拖孖人孖DAY遊

DAY 1 – WHOLE DAY DISNEYLAND PARK

由於本人長期處於缺眠狀態

虎爸已無限期下令我「不准駕駛」!!!!!
(不過講真,就算小虎批准,我都唔敢,我都信唔過自己唔會揸車中途Zzz)

不准駕駛都有好處

因為野人根本就鍾意搭地鐵多過自己車,哈哈哈哈

記憶中。。。野人好似第二次搭迪士尼列車

不過第一次應該忘記了

所以對他們來說,仍是好興奮的第一次 :)




超放晴的一天,我們三個心情都大好

大好心情的我其實內心夾雜一點點緊張

始終都係第一次一拖二入PARK

充滿未知數的一天 :P



園內人數唔算多,所以好順利完成了一些GAMES

又好順利地餵飽兩隻小鬼:)




吃飽後,巧遇野人同學仔,JOIN TOGETHER!!!



全日少少緊張下,完成了。。。

3 X BUZZ LIGHTYEAR
2 X AUTOPIA
1 X ORBITRON
1 X SMALL WORLD
1 X TEA CUP
1 X CAROUSEL
1 X 維尼THE熊
1 X DUMDO

好像比往常入PARK玩得更多

看來虎爸不在是更好的:P,哈哈哈哈

















為免兩隻小鬼回家途中熟睡

原本我打算早去速回

點知最後睇完NITE PARADE才離開。。。

我由原本少少緊張變得大為緊張。。。

因為兩隻小鬼玩了一整天,回家車程一定瞓!!!!!

如果搭的士當然無問題

但野人要求再搭地鐵!!!!!!

這個時候,當然要來個約法3章

「可以搭地鐵,但唔可以瞓覺」

兩隻小鬼最後真係毫無睡意地返到屋企!!!!!CRAZY!!!!!

而我自己,緊張地完成任務,好滿足:)



DAY 2 – MOVIE + BOUNCER@MEGABOX

經過迪士尼一役,任何事都變得好簡單,嘻嘻嘻嘻


原本只打算同野人睇場戲

但遇著MEGABOX有BOUNCER玩

一跳就跳足3個幾鐘!!!!!

玩BOUNCER,我絕對OK

因為只是他們跳,不用我跳,唔需要我去攰,哈哈哈哈










後記:

經過兩日一拖二的生涯

我對「一拖二」之模式非常有信心

相信單拖野人外遊的日子不遠矣,呵呵呵呵~~~

沒有留言:

張貼留言