2015年10月1日 星期四

初遊南生圍

十。一假期,與教會弟兄姐妹同遊南生圍

我從未去過南生圍

所以今次我同野人一樣,都係南生圍初體驗

對南生圍印象只有兩個

1)濕地公園隻鱷魚"貝貝"嘅「原產地」

2)好多劇集、婚紗照嘅取景場地

由呢個「南生圍路」嘅路牌開始出發




行咗差唔多一個鐘,仲未見到我印象中嘅南生圍

但係就去到一個「休息站」

我地全部弟兄姐妹就喺休息站歇歇



當小朋友發現有魚餵 (仲要餵魚麵包無限量供應!!!!!)

個個即刻由"攰到不行"樣,變"精力過盛"樣 @@




餵魚塊麵包,大過小朋友塊面!!!!!!!哈哈哈哈哈

休息過後,繼續行

又再行咗1個小時,都仲係未見到我印象中嘅南生圍

野人開始攰到「唔耐煩」

就喺野人行到唔想行之際

發現到我一直都想搵俾野人睇嘅怕羞草

我嘅童年周圍都會見到怕羞草

唔知點解而家係好。難。見!!!!!!!

第一次見怕羞草,野人覺得好好玩!!!


再再再行多概半個鐘,終於行到去「拍劇之地」



去到空氣咁清新嘅地方,我個樣都即刻反老還童,哈哈哈哈

原來呢條人人都影相嘅小木橋,係有個WARNING呀!!!!!

不過我地一家都照影,哈哈


兩隻嘢行咗兩個幾三個鐘,弟弟已經不斷問我幾時行完

但自從佢地執咗支樹枝陪行之後,就冇再唔想行:P



聲稱在飲「樹汁」




有樹枝「陪行」,愈行愈起勁

去到南生圍最後一個CHECK-POINT

「開心橫水渡」



等橫水渡時,見到好多濕地蟹仔 + 彈塗魚

呢個「開心橫水渡」由上船到落船

應該都冇5分鐘,所以真係名副其實「開心橫水渡」

因為快樂嘅感覺最短暫:P



離開南生圍,都係時候同愛不釋手嘅樹枝SAY GOODBYE

後記︰

南生圍之遊,又是超感恩的一日

我地全程行咗差唔多4個鐘,都超級好天(嫌太過曬:P)

但事後知道原來好多地方都落雨!!!!!!

而我地行完之後,ON THE WAY HOME時

都遇上超大雨!!!!!!!!

神嘅恩典真係夠用,而且有餘:)



沒有留言:

張貼留言