2015年10月21日 星期三

魚排。樂

重陽節假期,我們一家無"上山"登高

反而"下海"去咗我都從來冇去過嘅魚排

計劃去嘅「滘西灣悠閒垂釣樂園」

要喺西貢碼頭坐船前往

(船飛可以喺碼頭旁邊呢個牌嘅位置買,大人:$100/位,小孩:$60/位)

我地買咗2:30pm嘅船飛,係每日嘅最後一班船

坐船前,就喺碼頭旁邊餐廳食個悠閒午餐 :)


由西貢碼頭出發,坐大約15分鐘船,就到達魚排




魚排落船位置嘅魚池,有我大半個人咁長嘅魚!!!!!

野人睇到好興奮




其實唔使太興奮喎,我地唔係釣呢D魚,哈哈

出發去「真正」嘅位置釣魚啦,嘻嘻嘻

整個魚排,除咗「養魚」位置之外

其他全部地方都可以「任釣」

釣到嘅魚就係自己架喇,因為都係來自大海:D

虎爸開始授課喇

野人初初都有少少心機學




跟住嗰20分鐘裡面,就不斷思覺失調以為有魚

不停地將粒魚餌拉上拉落睇有冇俾魚食咗

20分鐘後,已經出現頹樣

「質問」虎爸點解冇魚上釣!!!!!!哈哈

突然又變得好積極

神經病地對住個海講「魚仔,嚟食我舊魚餌啦~~~」

突然又行到好後

聲稱驚釣到條大魚,會拉咗自己落海-__-


總之嗰大半個鐘就不斷「口水多過浪花」

咁C嘈,咩魚都嚇走哂啦!



虎爸都俾佢地煩死

決定轉過第二個位再戰,哈哈




同兩隻嘢講要安靜少少先有魚游埋嚟

佢地就靜(悶)到瞓著埋-__-


見佢地咁悶,帶佢地餵下魚

就係去餵一落船見到嗰D超級長魚

大大舊「魚糧」掉落去餵 (「魚糧」喺魚排有得買)

好有「海洋公園」餵海獅嘅感覺

咁瘋狂地餵,唔夠3分鐘,乜都玩完

去睇下大大條「三刀紅魚」+ 超美夕陽


坐喺呢個魚排真係好C服

舒服到我稍稍瞓咗一陣晏覺Zzzz,哈哈哈哈

下次想去試有得BBQ嘅魚排 :)

呢個魚排雖然冇得BBQ

但係都有嘢食買,餓都有得醫肚

虎爸俾咗少少魚餌野人

餵海面上嘅細細魚 (海面超級多細細魚!!!!!)


兩隻嘢話下年要再嚟

睇下自己餵嘅魚有冇長大 :)

不如你地下年再嚟,睇下自己有冇長高:P



差唔多6點,搭船走Lu.....(尾班船)


兩隻嘢...好似亞伯....閉目養神@@

喺西貢來個豐富晚餐


將個包搽KETCHUP食,弟弟好有「肥佬」風範@@


再吃埋個飯後甜品至完滿 :)

沒有留言:

張貼留言