2015年10月30日 星期五

幼稚園家教會選舉 (最後一年喇!!!!!)

今年真係滿有感觸(感慨)嘅一年

因為今年係野人幼稚園生涯最後一年

所有幼稚園事件都會經歷最後一次。。。

特別係我地做家長有份參與嘅家長教師會

去到最後一年嘅選舉夜,真係感觸良多!!!!

今年係虎爸連續第4年加入家教會

計埋今年,4年當中,3年都有參加選舉

只有一年(野人K1),虎爸因工作太繁忙

選擇連任,沒有參選

其實每一年都可以選擇連任 (連任就可以免卻選舉嘅拉票功夫)

但虎爸想野人每一年都可以參與(玩)家教會選舉活動

所以如果時間許可,都盡量選擇參選RATHER THAN連任

我仲記得虎爸第一年參選口號

「那些年,我們一起有個快樂童年」

呢個口號當然係食住想當年《那些年》嗰套戲嘅「聲勢」

但另一樣更重要就係。。。

我同虎爸都真心希望透過對家教會嘅參與

有機會幫助學校一齊建立一個開心快樂嘅環境俾小朋友成長

令每個小朋友回想幼稚園生活都係開心、愉快:)

雖然野人都只係啱啱K3開學

距離畢業仲有一段日子

但我已經好肯定野人喺幼稚園生涯中

確實有一個非常快樂嘅童年

呢一切愉快回憶,確實要衷心感謝學校、

所有老師、工友姐姐對全部小孩滿有愛心嘅照顧 :)

3年多幼稚園生涯,野人當然有成長以及學習了很多很多

其實同一時間我同虎爸都喺學習做一對父母上獲益良多!!!!!

我地由初初只係有兩年多經驗、

乜都唔識嘅父母走入呢個校園、家教會

當中遇到好多喺育兒路上非常有經驗嘅同路人

雖然唔敢講我同虎爸而家已經變成好犀利嘅父母

但確實從一班「經驗人士」同路人身上學到好多!!!

例如第一年參加家教會

見到無論學校校園、校車都掛滿參選家長嘅海報

選舉夜中,家長認真 + 無限嘅創意

就令我學到第一件事

「無論係咩年紀嘅小朋友事,都應該用一個認真、投入嘅態度去完成!!!」

最後一年選舉,幫虎爸影多幾張相留念:P



今年虎爸選舉主題係「INSIDE OUT」




野人由第一年N班喺選舉夜「幫倒忙」:P

到今年真係可以幫忙「宣傳」,確實長大咗好多!!


好開心+榮幸,虎爸再次當選,加入家教會

特別係虎爸今年有幸成為「家教會」會長 :)

每一年影呢張大合照

都覺得好開心見到有咁多咁有HEART嘅父母 :)

今年,最後一年,一定好愉快、好難忘!!!!!!


沒有留言:

張貼留言