2016年1月5日 星期二

野人學校 – 餐桌禮儀日

早幾年,喺野人學校入學簡介會上

已聽聞K3學生會於校內進行「餐桌禮儀日」

目的當然就係俾小朋友學習下TABLE MANNER :)

話咁快,幾年已過。。。

咁就到咗野人嘅「餐桌禮儀日」

幫兩隻野仔執執個樣返學校食「西餐」

場內暗暗地,好有氣氛!!!!! XD

野人以後可能認為只有暗暗嘅地方,先需要TABLE MANNER,呵呵

是日「西餐」包括食餐包、飲餐湯,好豐富嘅西餐呀!!!! :P


哥哥有種慢活格,食麵包好鍾意搣到一細粒一細粒咁食

我經常話佢咁樣食會搞到周身周地麵包碎!!

餐桌禮儀日前一晚。。。
我:「老師有冇講聽日有咩食?」
哥:「包同湯」...
我:「哦。。。」
哥(突然急促補充):「嗱,媽咪,今次唔關我事呀。。。
老師話要將個包搣嚟食呀,唔係我想呀!!」

-_____- (真係無時無刻都要抽水嘅哥哥。。。)

後記:

事後睇番學校影嘅相。。。

原來「餐桌禮儀日」,小朋友會分成兩組

一組「負責」食西餐,另一組就負責前期預備工作、侍應

兩組會輪流角色

所以小朋友除咗喺呢個活動學到TABLE MANNER之外

仲會學到點樣去預備一件事、同埋點樣去服侍其他人:)

多謝學校搞咗一個咁有意義嘅活動

俾小朋友又多一個學習機會 :)

沒有留言:

張貼留言