2016年1月31日 星期日

한국어考試完成

한국어大考於一月尾舉行

所以由一月頭開始,如非必要出席嘅活動

都可免則免,務求儘量留家溫書備戰!!!!!

大考前幾日,先來個次次考、次次都緊張到死嘅ORAL TEST

完咗ORAL,其實個人都鬆咗好多

即刻去開心獎勵自己

但返到屋企都繼續要溫、溫、溫!!!!!!!!!!!

喺我留家閉關呢一個月

其實虎爸同野人都理應可以如常外出

不過由於野人本身都係宅男底

所以除一定要出嘅街之外

佢地都寧願留喺屋企,做佢地愛做嘅事:P

例如砌LEGO + 狂畫畫




專心溫書。難

仲要一月經歷寒流下溫書,真係更難!!!!!

加上野人在家無間斷嘅騷擾

搞到我成日都分心同佢地影相解溫書悶氣 :P


幸好有個貼心虎爸,預備好邊爐 + 驅寒蕃薯糖水

幫我打打氣 :)



虎爸仲要幫我完成咗每年一月必做嘅事!!!!

加上帶兩隻嘢離開下屋企,等我可以專心溫書 :)


講真,溫到後期,就算覺得自己未百分百準備好考試

都想快快考完就算!!!!!(溫書過程實在難頂。。。)

終於都捱到孝試日兼放監日 :P


咁啱考完試當晚教會小組食盆菜

感謝主,呢個盆菜聚時間真係啱啱好

早一個星期未考完試之餘,仲要凍到得3度

真係唔會食到!!!!!


考完試,趕住去做要做、愛做嘅事。。。

農曆新年將至,要辦年貨、整新年甲!!!



LAST BUT NOT LEAST

就係要追睇番之前因為冇時間冇睇嘅「重要嘢」:P

配以我最愛吃嘅無益食物,人生一樂也 :)


沒有留言:

張貼留言