2013年8月14日 星期三

Ad hoc暑假第N炮節目 - 魔法城堡@科學園

Ad Hoc呢個暑假節目係因為上星期五突然喺FB見到科學園有個嘉年華咁嘅活動........

而活動期只有星期五、六、日3日!!!!!!!!!!!!!!

所以趁星期日返完教會冇野做,就去左呢個嘉年華一趙喇 :)


其實此嘉年華應該係某某世界級華人魔術師用作自我宣傳之一嘅途徑

P.S.真係唔好意思,我完全唔識呢位魔術師,但小虎哥話佢好出名,因為佢同"柴9哥"同台表演過魔術,哈哈!!!
(未經我去証實,唔好盡信小虎,WAKAKAKA)

如果大家睇完呢篇BLOG都好有興趣帶小朋友去類似嘉年華,其實仲有機會!!!!!!!

8月31日,喺沙田馬場都有一個大型親子嘉年華,8月13日已經開始公開售票

詳情可以自己上網CHECK CHECK「開季試閘樂滿Fun」

不過我就80%唔會帶野人去喇.......因為....

1) 地點係馬場之餘,售票點又喺投注站 (唔係咁MATCH虎家STYLE)

2) 戶外活動,應該熱爆+乾曬咁排隊

3) 經過今次科學園呢個嘉年華,個個活動都排1-1.5小時!!!!!!!!真係有D怕怕:P

咁多人玩,應該同個票價只係HKD38/HEAD有關

HKD38有彈彈床、船仔玩,仲有得畫臉,而且仲有親子魔術班+魔術表演!!!!!!!!!!!真係非常抵!!!!!!!!!!

雖然野人都只係玩左彈彈床+船仔,但係我都覺得好抵

抵在整個活動喺室內,即係有冷氣+唔使暴曬

呢D環境就最啱虎家3位怕熱嘅兄台:D

而且野人排隊都好合作,全程都冇話好攰要我抱!!!YEAH!!!!!!!!!!!!!

P.S.其實我排咁耐隊都覺攰,野人今次真係又超額完成!!!!!!!


抵佢地只係玩左+埋都唔夠15分鐘嘅彈彈床+船仔都咁開心 (付出過後玩嘅野係最開心架!!!!)

 








之前都帶野人去過科學園幾次

喺巨蛋之下湖邊位置其實好適合小朋友跑下、玩下、放下電

今次終於醒目兼有記性有帶備吹泡泡俾野人玩

(因為上幾次都唔記得帶,而搵遍整個科學園都係冇得買類似玩意呀!!!!!!)

野人自從拿揑到吹泡泡技巧,每次都好落力咁吹!!!!!!!!!!

DiDi吹泡3部曲----> 1) 吸氣; 2) 對準+預備咀型; 3) 用盡力吹出去!!!!!!

都好成功架!!!!叻叻!!!!!!!!


不過吹得耐都要父子裝小虎爸幫"口"吹~~~~~~~

事後發現多一樣"抵"事 -----> 原來科學園泊車只係HKD4/Hour!!!!!!!!!!!!!!

(唔知點解去左幾次,好似今次先發現咁平~~~~~~哈哈~~~~~)



追蹤野人動向


¯¯¯¯¯¯

 


野人の地 Wildmm



沒有留言:

張貼留言