2013年8月30日 星期五

親子HEA遊三亞 @ RITZ-CARLTON SANYA親子RESORT全面睇

PROMISE你地會揭開RITZ-CARLTON嘅神秘面紗,我一定會遵守承諾!!!!!:)

首先同大家分享此RESORT大致分開嘅幾個部份

RITZ-CARLTON SANYA全以中式設計

@LOBBY
+ CHECK-IN COUNTER

LOBBY有間LOUNGE - "SCENE",喺度食野一直有海風吹過,勁爽!!!!!!!


  LOBBY一直向海邊方向行,首先會見到RESORT嘅大草地

我地去嘅第2晚有一對西人喺度搞WEDDING PARTY, SO NICE!!!!

再一直向海邊走,就係我稱為"洗腳池"嘅淺水池

洗腳池旁邊就係INFINITY POOL, WHICH IS 望住南中國海嘅沙灘景!!!


@沙灘 (一直沿著海岸線就係各大品牌嘅RESORT,有興趣可以逐間試唒佢地!!!!哈哈哈哈~~~~~)



"洗腳池"及沙灘分別望回RESORT嘅景致


 

沙灘旁有一間餐廳 - "SAND" (白色傘位置),星期一至六黃昏時間有LIVE BAND PERFORMANCE,超寫意.........

INFINITY POOL之外,靠近酒店房位置,仲有一個沙灘池有得游水又有得玩沙!!


而且呢個池中央有間池中餐廳 - "CUBE",游游下水飲杯野,又係勁爽!!!!!



如果下次再黎AND野人大個少少,我會選擇住靠近呢個沙灘池嘅最底層酒店

因為可以由房嘅露台直達游泳池,非常方便 (圖中白色傘就係底層房嘅露台位置)

不過如果係野人而家呢個年紀就唔多適合,因為行幾級樓梯已經幾深水(大人心口位置)

另外一個選擇就係住VILLA,如果幾個FAMILY一齊去HEA,我都會PREFER VILLA

不過今次得我地虎家四口,所以就住酒店房






此RESORT嘅酒店房同其他酒店都冇乜分別



 D唔同就係有個衣帽間:)

 房內SERVICE就有......

 1) 一般酒店PROVIDE嘅各種茶類......


2) 每日REFILL嘅水果......


3) 莫名其妙每日送我一隻貝殼@@


LAST BUT NOT LEAST, 就係講解RITZ-CARLTON喺我心中勝出嘅原因

俾我揀得,除左MUST HAVEKIDS CLUB (即小朋友泳池、PLAYGROUNDPLAYROOM)之外




重點就係我喺RESORT官網見到RITZ-KIDS PROGRAM

如果你冇上過官網睇咩係RITZ-KIDS PROGRAM都唔緊要

CHECK-IN後,會送上一本RITZ-KIDS MEUN (PER KID的,所以我有兩本!!!呵呵)

MEUN附送一支疑似食左會中PHTHALATE毒嘅國產喜羊羊LOLLIPOP

MEUN內有少量PAPER-WORK小遊戲 + STICKER



PROGRAM內容大致就係喺唔同時段會有唔同嘅活動俾小朋友APPLY
詳情可到此網址睇睇~~~~

http://www.ritzcarlton.com/en/hotels/china/sanya/area-activities/activities
CHECK-IN時,除左送上RITZ-KIDS MEUN之外......
仲有RITZ-CARLTON REWARDS APPLICATION FORM
 


都係一般住夠幾多次OR用滿幾多SERVICE就會REWARDPROGRAM

我見我地將來可能有機會再嚟渡假,所以都JOIN!!! (IT'S FREE)

想知我地點解會有下一次再嚟嘅可能性,密切留意下一篇RITZ-CARLTON三日兩夜行程全紀錄 :)

2 則留言:

  1. you guys were so happy during this trip. I don't need to worry about the location & hotel for coming summer la.....just follow your introduction, thanks. Nice blog.

    回覆刪除
    回覆
    1. Recently checked all my email in the account that is related to the blog and just saw this comment :P
      Although this was four years ago, but still want to thanks for your watching on my blog :)

      刪除