2013年8月29日 星期四

暑假最後一炮節目!!!!親子HEA遊三亞 @ RITZ-CARLTON SANYA


WORK HARDPLAYHARD!!!!!!!!!!!!

 

以我作為小虎家首席康樂部組長去理解以上說話,就係......


玩得唔夠盡興,又點可以好盡力迎接新學年呢
?!?!?!嘻嘻~~~~~


所以喺暑假尾聲就同野人來個親子旅遊,YEAH!!!!!!


而且我一直認為,對於一個
WORKING MOM,親子旅遊絕對可以令互相關係更昇華!!!!!!!


經過
2012年"挑戰人類極限獅城之旅"之後......


我已經決定未來呢
1
2年嘅親子遊都以HEA爆為主題!!!!!!呵呵~~~~


所以
SANYA, PATTAYA, PHUKET, HUAHIN
等等都係我考慮之列


作為一個咁鍾意做資料蒐集嘅人,除左睇官網
+
各大AGENTRESORT相之外


用家意見
BLOG
更不可MISS!!!!!就係咁睇下睇下......


今次暑假親子遊差少少又俾我嘅
3
心兩意選擇困難症搞到難尾收場!!!!!


因為愈睇就愈多,愈多就愈難選擇,愈揀就愈冇機位


始終暑假嘛,機位比較緊張
!!!!


題外話一則,點解要揀暑假
/
學校假期呢D咁人多飛機多嘅時間同野人去旅行呢??


好似早前喺野人生日
BLOG
都提及過......


。唔。會。幫。野。人。請。假。去。玩!!!!!!!!!!!原因???


純粹家庭教育問題
.......
各人都應有自己要肩負嘅責任、義務


EVEN
野人年紀小小,佢地都有自己嘅角色.....就係按時地食、瞓、玩、返學!!!


眼見好多家長,
ESPECIALLY
幼園家長,都會覺得小朋友請幾日假去旅行冇乜所謂


我諗......
返學嘅重要性,並不只關係到學習內容嘅深淺OR學校處分嘅制度


而係應該藉返學此行為,同時教導小朋友責任心
+
價值觀


我講到咁有原則去做身教,可能都只係因為我懶得去諗、懶得去處理
.....


他朝有一日,野人因為生日要去玩,要求唔想返學嘅問題
!!!!!
哈哈哈哈~~~~


謬論講完,話題回到親子遊,嘻嘻
~~~~~~


最終因為小虎放唔到咁多假
+ 機位緊張問題,作出以下選擇.......


坐擁南中國海景緻,被美譽為東方夏威夷嘅渡假勝地
---->海南島。三亞!!!!!


揀好地點,下一步就要揀
RESORT


由於三亞發展成渡假勝地,所有你諗得到
OR諗唔到嘅各大品牌RESORT都齊全!!!


作為親子假期,選擇
RESORT當然以小朋友設施為首要考慮因素!!!!!


最終
RITZ-CARLTON喺我心目中勝出!!!!!!!想知點解???


請留意下一篇
BLOG,我會以半個親子BLOGGER嘅角度為你揭開RITZ-CARLTON嘅神秘面紗


P.S.
為何神秘??因為未去前,SEARCH到有RITZ-CARLTONBLOG少之有少


就算有,都只係有寫
"區內著名酒店RITZ-CARLTON......",跟住就乜都冇講喇.....真係搵到都嘥時間睇!!!!


所以想去三亞,而又想住
RITZ-CARLTON嘅朋友一定要留意下一篇BLOG!!!!!!!


(
睇唒成篇都未講重點,仲要睇下一篇?!?!?!?!哈哈~~~~唔好意思,睇住相先啦XD)

 























P.S. 由於目的地係三亞,而野人又未有"強國証"

 





早前拿拿臨幫佢地去申請!!!!!!





強國証張相嘅要求真係好高 ---->見到眼 + 唔露齒嘅含蓄笑!!!!!!!









野人又點會識咩叫"含蓄笑"丫,所以索性叫佢地唔好笑算數






超樣衰強國証就咁誕生!!!!!!!!!野人個樣笑C!!!!!!!!!!!!





追蹤野人動向


¯¯¯¯¯

 

野人の地 Wildmm


 


 

2 則留言:

  1. 三亞要搭幾耐飛機,你是自由行嗎??? 全部相片都是一個地方嗎??? 請問三亞說甚麼語言(英文、國語),你住間酒店咩甚麼名字,謝謝~~

    回覆刪除
  2. 從香港出發,只需大約1小時15分鐘機程(非常適合無耐性嘅小朋友)
    我是自由行,絕大部分時間留在Ritz-Carlton這間酒店,酒店的職員大多都說國語,另有少數能說英文的職員,但如果在酒店外的地方(例如的士),應該只能說國語了:)

    回覆刪除