2013年8月5日 星期一

暑假第N炮節目 - 赤柱HEA一HEA

今次暑假活動去到----->赤柱 (泊車超貴,貴過銅鑼灣!!!!!)




真係唔好意思,事先聲明呢篇BLOG應該好HEA(即係相多字少:P)


因為野人好合作,俾我影左好多相……..YEAH!!!!!!



不過有樣唔開心事!!!!!!!!


 


就係我左邊面0係呢個公園被咬腫左!!!!!!!!!仲要痺埋!!!!!





我只係陪野人玩左
5分鐘!!!!!!!!!!!!!








勁驚腫左有排都唔褪!!!!!!

 


我一向都好忍得手唔”R”D蚊釘蟲咬,好彩唔”R”就真係好快褪左


原來赤柱有棵咁靚0既大樹,又圓又綠!!!!!



野人無論去到邊,一見到樓梯就會狂跑上跑落-__-


 


GORGOR呢個姿勢可以做運動品牌代言人WAKAKAKAKA

相反後面0個位.......跑姿完全唔及格..........



狂跑AGAIN @ MURRAY HOUSE









 


帶野人去碼頭看看海,上一堂科學課:)



互相”老點”的野人兄弟






韓國仔身型GORGOR突然冒起疑似肚腩?!?!?!?!




心情大好之野人



DIDI幫我倆老影相……張相有齊我同小虎,正常:)



下一張我同小虎倆老個頭已經冇左-__-



影到咁低…..我懷疑佢只係想影自己GORGOR



因為佢有影GORGOR大頭相!!!!!!!!!!!哈哈~~~~~~~


GORGOR個髮型笑C我!!!!!!!XD




野人@赤柱大街



 


呢一刻唒到傻,下一秒落大雨


 


雖然落雨,但係又係一堂好好0既科學課:)





GORGOR
玩雨水玩得太認真,全個頭濕唒….濕到滴水@@



野人@ STANLEY MARKET







無啦啦話要買呢個好女仔0既魚袋@@




市集入面有間好好
02樓書店




同野人0係入面STORY TIME左好耐(完全冇其他人~~~~~哈哈)





呢個年代,甚麼GELATOYOGURT大行其道


 


但係我都係獨愛這屬於兒時回憶之富豪雪糕




記得以前屋企樓下每晚大約8點就會聽到富豪雪糕0既叮叮歌


本來諗住介紹呢首叮叮雪糕車歌俾野人



可惜赤柱呢架車MUTE左,哈哈~~~~



夜晚同野人去食埋垃圾兒童餐,又一DAY攰到C…..…….XD


!!!追蹤野人動向!!!


野人の地 Wildmm


沒有留言:

張貼留言